رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503395

پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی درگذشت

ساعت 24-رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی درگذشت دکتر غلامحسین نادری، استاد گروه ارولوژی دانشگاه تهران را به خانواده وی، شاگردان، جامعه پزشکی و دانشگاهیان تسلیت گفت.

style="text-align:justify">دکتر علیرضا زالی در پیامی خطاب به دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران شهادت دکتر غلامحسین نادری استاد گروه ارولوژی که در حین خدمت به بیماران در بیمارستان دکتر شریعتی، به لقاء الله پیوست را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا للّه و انا الیه راجعون

فقدان پروفسور غلامحسین نادری، پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران که در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید موجب تاثر و تالم جامعه پزشکی و سلامت شد.

اینجانب هجران جانکاه این استاد شریف و گرانقدر گروه ارولوژی دانشگاه و جراح نام آشنای جهان در پیوند کلیه را به خانواده محترم ایشان، شاگردان ارجمند، دانشگاهیان گرامی، جامعه پزشکی ایران و خصوصا همکاران ایشان در بیمارستان دکتر شریعتی تسلیت عرض می نمایم.

امیدوارم خدای قادر و متعال روح مهربان این شهید بزرگوار را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید.

از خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی، همکاران و شاگردان ایشان صبر و بردباری مسئلت دارم.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، پروفسور غلامحسین نادری پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا در گذشت. وی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، از بنیانگذاران بخش پیوند بیمارستان دکتر شریعتی بود که تاکنون بیش از ۲۵۰۰ پیوند کلیه موفق در کشور انجام داده و طی سالیان خدمت درکشور خدمات پزشکی فراوانی نظیر؛ تربیت شماری از پزشکان و جراحان، انجام جراحی ودرمان رایگان ورسیدگی به خانواده های بیماران فرودست را در پرونده کاری خود به یادگار گذاشته است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها