رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504296

نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای ساید فریجیدر

فریجیدر جزو بهترین تولید کننده های لوازم خانگی در دنیا می باشد. در بسیاری از خانه های ایرانی یخچال، ساید بای ساید و بسیاری از لوازم آشپزخانه این برند معروف وجود دارد.

dir="RTL" style="text-align:right">رپورتاژ تبلیغی / اما هرچقدرم که یک وسیله از کیفیت بالایی برخوردار باشد نیاز به تعمیرات دارد. به همین دلیل نمایندگی تعمیرات فریجیدر به خصوص در حوزه تعمیر یخچال و ساید بای ساید فریجیدر شروع به فعالیت کردند. با ما همراه باشید تا بیشتر با نمایندگی رسمی این شرکت آشنا شوید.

نمایندگی فریجیدر

نمایندگی فریجیدر وظیفه تعمیرات یخچال و ساید این شرکت را بر عهده دارد. شاید با خودتان فکر کنید که زمانی که بسیاری از تعمیرگاه های متفرقه هم می توانند کار تعمیر ساید و یخچال را انجام دهند؛ دیگر چرا باید این کار را به نمایندگی رسمی فریجیدر بسپاریم؟ ما قصد داریم که تا پایان این مقاله به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

شرکت فریجیدر

شرکت فریجیدر جزو قوی ترین و قدیمی ترین برند های لوازم خانگی در دنیا می باشد. تکنولوژی بالایی که در لوازم خانگی خود استفاده می کنند دلیل محبوبیت و کیفیت بالای آن می باشد. بنیان گذاری این شرکت تولید کننده، جنرال موتور بود که بعد ها توسط شرکت الکترولوکس سوئدی خریداری شد. از انواع محصولات این کمپانی می توان به یخچال ایستاده، یخچال دوقلو یا همان ساید با ساید و ... اشاره نمود.

خدمات تعمیرگاه مرکزی فریجیدر

تعمیرگاه های مرکزی از چند نمایندگی رسمی تشکیل شده اند. این تعمیرگاه ها مستقیما زیر نظر شرکت فریجیدر اداره می شوند. همین عامل یکی از مزیت های تعمیرگاه های رسمی می باشد. اما فقط این ها نیست. تمامی افرادی که در نمایندگی رسمی فریجیدر به عنوان تعمیرکار مشغول به کار هستند، دارای مدارک رسمی و مورد تایید از طرف فریجیدر می باشند و هر کدامشان حداقل 5 سال سابقه فعالیت تخصصی دارند.

تعمیرکاران مجرب نمایندگی فریجیدر

تعمیرکار و تکنیسین در هر تعمیرگاهی یکی از مهم ترین ارکان آنجا محسوب می شود. یکی از مزیت های استفاده از تعمیرگاه رسمی نسبت به تعمیرگاه های غیر مجاز همین تعمیرکاران مجرب و با تجربه می باشد. اگر دقت کرده باشید متوجه شده اید که بسیاری از تکنسین هایی که در جاهای غیر معتبر مشغول به کار هستند فاقد مدرک تخصصی و سابقه کافی می باشند. همین بی تجربگی می تواند باعث آسیب زدن به ساید بای ساید و یا یخچال شما شود؛ از آنجایی هم که اینگونه تعمیرگاه ها زیر نظر هیچ مرجع معتبری فعالیت نمی کنند، مسئولیتی هم در قبال اشتباه خود ندارند. اما زمانی که شما به نمایندگی رسمی مراجعه می کنید، بهترین تعمیرکاران را در اختیار خواهید داشت و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، نمایندگی به صورت 24 ساعته در خدمتتان می باشد.

تعمیرات فریجیدر در محل

یکی دیگر از خدماتی که بسیار پرطرفدار می باشد اعزام تعمیرکار و تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در منزل می باشد. شما در گذشته مجبور بودید که برای تعمیرات لوازم خانگیتان به نمایندگی مراجعه می کردید و ساید و یخچال خرابتان را تا آن جا به وسیله وانت حمل می کردید. خب شرایط سختی از این طریق به وجود می آمد زیرا در حمل و نقل ممکن بود ضربه به لوازمتان وارد شود. در گرمای تابستان و سرمای زمستان، در زیر برف و باران باید در شلوغی خیابان های تهران به تعمیرگاه مجاز مراجعه می کردید. اما ما این مشکل را هم حل کردیم.

پس از ورود به سایت نمایندگی تعمیرات فریجیدر و تماس با ما، مشاورین ما پس از مشاوره رایگان و ارائه راهنمایی، در هر زمانی که اراده کنید، بهترین تعمیرکار و متخصصین را به محل سکونتتان اعزام می کنند. جالب است بدانید تحت هر شرایطی، تمامی مراحل تعمیرات در منزل انجام می شود و اصلا نیازی به رفتن به نمایندگی نیست؛ حتی برای تسویه حساب!

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران

حالا خبر خوشی برای اهالی تهران داریم. اگر هرکدام از لوازم آشپزخانه فریجیدرتان دچار خرابی شد و به تعمیر احتیاج پیدا کرد، نمایندگی تعمیرات فریجیدر در خدمتتان می باشد.این نمایندگی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت با شرکت های بزرگی مانند بوش، فریجیدر، وستینگهاوس، جنرال الکتریک و پروفایل آماده خدمترسانی 24 ساعته به شما عزیزان می باشد.

تعمیر یخچال فریجیدر

یخچال های فریجیدر جزو محصولات بسیار محبوب این برند می باشند. به همین دلیل نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران در سطح بسیار گسترده ای فعالیت می کند. تعمیر یخچال فریجیدر باید توسط متخصصین مجرب صورت بگیرد و اگر هر گونه کم تجربگی در آن صورت بگیرد باعث ایجاد خسارت های زیادی می گردد. در اینجا توجه شما را به نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر جلب می کنیم.

تعمیرات تخصصی یخچال فریجیدر در محل

تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران مزیتی تحت عنوان تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در محل به خدمات خود اضافه کرد تا بتواند سهولت بیشتری به مشتریانش ارائه دهد. توجه داشته باشید که هر چند وقت یکبار برای جلوگیری از فرسودگی یخچالتان باید آن را سرویس کنید تا مشکلات حادی برایش پیش نیاید.

مشکلات احتمالی در یخچال فریزر فریجیدر

· دمای یخچال به اندازه کافی سرد نیست.

o عمده ترین دلیلی که باعث می شود یک یخچال نتواند دمای مطلوبی را در داخل خود ایجاد کند، بیش از اندازه پر کردن آن می باشد. البته تنها این نیست! زمانی که گاز مبرد یخچالتان نشتی داشته باشد و کم شود هم توانایی یخچال در تنظیم دمایش کاهش می یابد.

· فعالیت بی وقفه کمپرسور یخچال

o زمانی که گاز یخچال کم شود این اتفاق می افتد، زیرا نمی تواند دمای یخچال را به حالت مطلوب برساند به همین دلیل به طور دائم کار می کند. البته گاها اتفاق می افتد که در بعضی از قسمت های یخچال، یخ زدگی اتفاق می افتد و گاز به خوبی به محفظه درون یخچال انتقال نمی یابد.

· درست کار نکردن برفک زدایی

o برفک زدایی یکی از فعالیت های مهم یخچال می باشد که برای انجام این کار، قطعات گوناگونی در کنار یکدیگر کار می کنند. زمانی که این سیستم به درستی کار نکند ممکن است در یخچال برفک ایجاد شود.

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در تهران

در چند سال اخیر ساید بای ساید های فریجیدر جای یخچال ها را گرفته اند. دلیل این مساله هم فضا و امکانات بیشتر این ساید ها می باشد. اما از آنجایی که امکانات بیشتری دارند، قطعا برای تعمیر هم تخصص های بیشتری میطلبند تا به درستی به فعالیتشان ادامه دهند. به همین منظور نمایندگی تعمیرات ساید فریجیدر در تهران تاسیس شد.

تعمیرگاه تخصصی فریجیدر

ما به عنوان تعمیرگاه تخصصی ساید فریجیدر، ساید بای ساید شما را در کمترین زمان در منزلتان تعمیر می کنیم. یکی از مزیت های نمایندگی تعمیرات یخچال ساید در تهران، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال می باشد. در نظر داشته باشید که این مساله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا اگر از قطعات اصلی استفاده نشود، به زودی دچار خرابی و مشکل خواهند شد.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران و همچنین خدماتشان مانند تعمیرات یخچال فریجیدر و تعمیر ساید بای ساید فریجیدر را خدمتتان معررفی کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت نمایندگی فریجیدر مراجعه نمایید و با استفاده از شماره های موجود با ما تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها