رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504310

چند نفر در عرضه اولیه شرکت فرابورسی شرکت کردند؟

ساعت24-امروز فرابورس ایران میزبان هفتمین عرضه اولیه خود در سال ۹۹ بود که طی آن ۱۵ درصد از سهام شرکت رایان هم‌افزا در بازار دوم معاملات به روش ثبت سفارش عرضه و هر سهم آن در نماد «رافزا» رقم ۲۵ هزار ریال کشف قیمت شد.

تعداد کل سهام شرکت رایان هم افزا ۲۰۰ میلیون سهم است که از این میزان، ۳۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت در معرض فروش قرار گرفت.

امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه تعداد ۲۶ میلیون سهم به عموم خریداران اعم از حقیقی و حقوقی عرضه شد و تعداد ۴ میلیون سهم نیز میزان سهام قابل عرضه به صندوق‌ها است که شنبه بیست‌وهشتم تیرماه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری با قیمت ۲۵ هزار ریال تخصیص می‌یابد.

در جریان عرضه اولیه امروز در فرابورس تعداد ۴ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۸۵ کد معاملاتی مشارکت کردند که حداکثر ۶ سهم به ۴ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۱۶۱ کد معاملاتی تخصیص می‌یابد.

به این ترتیب در کمتر از ۴ ماه فرابورس ایران از هفتمین عرضه اولیه خود رونمایی کرد تا خبر از سال پرعرضه‌ای برای بازار سرمایه بدهد. پیش از این بخشی از سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، شیر پاستوریزه پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریا ساسول، بیمه زندگی خاورمیانه و سرمایه‌گذاری پویا در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران عرضه شده بودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها