رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504318

تیراندازی به یک پایگاه نظامی اسرائیلی

ساعت 24- ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تیراندازی به یکی از پادگان‌های نظامی این رژیم در نزدیکی شهر نابلس صورت گرفته است.

style="text-align:justify"> به نقل از القدس العربی، ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که یک خودرو با سرعت به سمت این پایگاه ارتش تیراندازی کرد اما این رخداد تلفاتی به همراه نداشت.

طبق اظهارات ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای نظامی این رژیم به عملیات کنکاش و تعقیب در این منطقه پرداختند تا کسانی که در پشت این حمله قرار دارند، پیدا کنند.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) یک منزل را در منطقه کوه المکبر در شهر قدس تخریب کردند. ساکنان این منطقه اعلام کردند که در ساعات اولیه صبح ماشین آلات اسرائیلی به این منطقه یورش آورده و شروع به تخریب یک خانه یک طبقه‌ای کردند که متعلق به غسان شقیرات، شهروند فلسطینی است.

نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز دو جوان در جنوب استان جنین در شمال کرانه باختری و یک جوان را در استان طولکرم در شمال کرانه باختری بازداشت کردند.


نماینده عرب کنست: اشغالگری اسرائیل تنها با مداخله بین‌المللی پایان می‌یابد
نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی خواستار مداخله بین‌المللی برای پایان دادن به تجاوز صهیونیست‌ها به اراضی‌ فلسطینیان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، یکی از نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) تنها راه حل برای پایان دادن به اشغالگری این رژیم را مداخله طرف های بین‌المللی اعلام کرد.

احمد الطیبی در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص گفت مبارزه علیه اشغال سرزمین های فلسطین به تنهایی موفقیتی در پی نخواهد داشت و در مرحله کنونی مداخله بین‌المللی تنها راهکار پایان اشغالگری اسرائیل است.

این نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی گفت شکی وجود ندارد که اشغالگری در نهایت به پایان خواهد رسید اما با توجه به تعداد کم مخالفان آن در اسرائیل، تحقق این مهم مستلزم زمانی طولانی است. الطیبی همچنین در ارتباط با جنبش تحریم رژیم صهیونیستی گفت این جنبش توانسته اسرائیل را در تنگنا قرار دهد.

رژیم صهیونیستی که سالهاست سرزمین های مادری فلسطینیان را تحت اشغال خود درآورده است، این روزها سودای گسترش حاکمیت غیرقانونی خود بر بخش هایی از کرانه باختری را در سر می‌پروراند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها