رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 504438

در تور دبی چه کار کنیم؟

رپورتاژ تبلیغی / دبی شهری در امارات متحده عربی بوده و شامل بند و ساحل می‌شود.

این شهر شامل ساختمان‌هایی با معماری مدرن و آسمان خراش‌هایی بسیار بلند می‌شود. در دبی می‌توانید به مراکز مختلف تفریحی و جاذبه‌های مختلف سر بزنید و روزها در این شهر سرگرم باشید. برخی از بهترین هتل‌های دنیا در شهر دبی ساخته شده‌اند. آنجا شامل امکانات تفریحی بسیار عالی و فروشگاه‌های خرید بسیار بزرگ می‌شود. تور دبی از تورهای بسیار پرطرفدار در ایران به حساب می‌آید. می‌توان در کل طول سال به این شهر سفر کرد ولی به دلیل گرمای شهر معمولاً در فصول سردتر سال آنجا مورد توجه توریست‌ها قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توان در دبی انجام داد می‌توان به تفریحات مختلف آبی و همچنین رفتن به مراکز خرید بسیار بزرگ را اشاره کرد. در ادامه به برخی از نقاط دیدنی دبی خواهیم پرداخت تا در تور های دبی آنها را از دست ندهید.

هتل برج العرب جمیرا دبی

به گزارش سفر باتو ، یکی از هتل‌های خوب در دبی و از هتل‌های معروف در دنیا هتل برج العرب جمیرا است. این هتل دارای بالاترین سطح امکانات بوده و اتاق‌هایی بسیار بزرگ و دیدنی دارد. ساختمان هتل برج العرب هم از دیدنی‌ترین ساختمانهای شهر دبی است و بر روی یک ساحل مصنوعی در میان آبهای خلیج فارس قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل دارای مناظری بسیار زیبا هستند و امکاناتی کام و بی نظیر را شامل می‌شوند که می‌توان به حمام لوکس، وسایل مجلل، اینترنت پرسرعت بی سیم، خدمات 24 ساعته و مینی بار اشاره کرد. برخی از سوئیت‌های این هتل دارای نمایی 360 درجه از مناقط اطراف هستند. این هتل دارای 9 رستوران مختلف هست که هرکدام از آنها از بهترین رستوران‌های شهر دبی محسوب می‌شوند و می‌توانید در آنجا انواع غذاهای محلی و همچنین بین المللی را میل کنید. امکانات این هتل کامل بوده و خدمات تفریحی و رفاهی آنجا شامل زمین‌ها و سالن‌های ورزشی، سالن بازی برای کودکان، استخر، سونا و جکوزی، ساحل اختصاصی، خدمات ترانسفر و کرایه ماشین و فروشگاه‌های مختلف می‌شود.

رفتن به دلفیناریوم دبی

یکی از دیدنی ترین جاذبه‌های شهر دبی دلفیناریوم آنجا است. آنجا یکی از بهترین نقاط دیدنی برای خانواده ها است و شامل انواع سرگرمی‌های جالب می‌شود. در آنجا دلفین و فک‌های دریایی وجود دارند و به انجام نمایش‌های مختلف می‌پردازند. در آنجا علاوه بر دیدن نمایش این پستانداران دریایی می‌توانید از پرندگان هم دیدن کنید که در بخش دیگری از این دلفیناریوم است. آنجا شامل مکان‌های بازی برای بچه‌ها نیز می‌شود و می‌توانید در کنار دلفین‌ها حتی شنا کنید در نمایش‌های وی آی پی یا اختصاصی. هزاران گردشگر همه ساله از این جاذبه دبی دیدن می‌کنند.

پاراموتورینگ دبی

از فعالیت‌های هیجان انگیز دیگر در شهر دبی رفتن به ارتفاع دبی با پاراموتورینگ است که یک تور چند ساعته بر فراز شهر است. این وسیله یک چیز شبیه به هلکوپتر است که به شکل کاملاً امن می‌تواند شما را به ارتفاع ببرد. پاراموتورینگ با استفاده از مربی و خلبان انجام می‌شود و شما تنها باید از مناظر زیبا لذت ببرید و کسانی که مجوز خلبانی دارند می‌توانند خودشان به این تفریح بپردازند.

رفتن به سکوی دیدبانی برج خلیفه دبی

یکی از بهترین نقاط دیدنی در شهر دبی سکوی دیدبانی در برج خلیفه است که در ارتفاعی بسیار بلند قرار گرفته است و از آنجا می‌توانید مناظری بسیار زیبا را ملاحظه کنید که شامل خلیج فارس و مناطق زیادی از کشور امارات می‌شود. آنجا دارای فضای کف شیشه‌ای هم هست که می‌توانید بر روی آنجا هیجان را تجربه کنید. در آنجا نمایی 360 درجه را در طبقه 148 این برج خواهید داشت که عکس‌های زیبایی را هم در آنجا می‌توانید به ثبت برسانید.

تجربه اسکای دایوینگ در دبی

یکی از فعالیت‌های ورزشی بسیار عالی برای علاقه مندان به ارتفاع در شهر دبی، اسکای دایوینگ یا سقوط از ارتفاع است. در این شهر می‌توانید به مراکز ثبت نام اسکای دیوینگ رفته و اگر شرایط برای این ورزش را داشته باشید می‌توانید با استفاده از مربی به این تفریح بپردازید. در بخش‌های مختلفی این پرش انجام می‌شود که قیمت‌های مختلفی را دارند. این ورزش در عین حالی که بسیار ترسناک است ولی کاملا امن بوده و افراد می‌توانند آن را تجربه کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها