رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 505572

رستوران‌های خوب شهر دبی

رپورتاژ تبلیغی / رستوران لاپتیت مایسون از رستوران‌هایی است که در آنجا می‌توانید غذاهای خوشمزه فرانسوی را میل کنید. این رستوران از بهترین رستوران‌های دبی بوده و شامل آشپزهایی حرفه‌ای و کادری فوق العاده کار بلد است.

رستوران لاپتیت مایسون دبی

رستوران لاپتیت مایسون از رستوران‌هایی است که در آنجا می‌توانید غذاهای خوشمزه فرانسوی را میل کنید. این رستوران از بهترین رستوران‌های دبی بوده و شامل آشپزهایی حرفه‌ای و کادری فوق العاده کار بلد است. انواع غذاهای خوشمزه با مواد اولیه تازه و با کیفیت در این رستوران طبخ شده و به خدمت مشتریان ارائه می‌گردد. در آنجا می‌توانید پیش غذا، غذای اصلی و دسرهای بسیار خوشمزه را از منوی متنوع سفارش دهید و غذا برای شما در محیطی زیبا و با تزئیناتی فوق العاده آورده می‌شود.

رستوران پیرچینک دبی

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید رستوران پیرچینک یکی از بهترین رستوران‌های دریایی است که در شهر دبی و تور دبی پکیجی قرار دارد. این رستوران بر روی آب بوده و به شکل یک اسکله است. در آنجا می‌توانید در کنار مشاهده مناظر زیبای دریا و خلیج فارس و لذت بردن از فضای آرامش بخش غذاهای خوشمزه دریایی را میل کنید و از موسیقی لذت ببرید. در سال 2010 این رستوران به عنوان بهترین رستوران در طبخ غذاهای دریایی انتخاب شد. تنوع در این رستوران بسیار زیاد است و شامل انواع خوراک شرقی و غربی می‌شود.

رستوران پلی لانگ دبی

دیگر رستوران بسیار خوب در دبی رستوران پلی است که یک فضای بسیار زیبا و دیدنی را شامل می‌شود و می‌توانید در آنجا انواع غذاهای خوشمزه را میل کنید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای آسیا و همچنین غذاهای خاورمیانه و بین المللی را شامل می‌شود. در آنجا می‌توانید انواع طعم‌ها را امتحان کنید و به معنای واقعی از غذا خوردن لذت ببرید. از غذاهای خوب این رستوران می‌توان به سوشی‌ها اشاره کرد که به شکل ابتکاری و خوشمزه تولید می‌شوند.

رستوران اسپشیال استادی دبی

یکی از رستوران‌های دبی که دارای غذاهای ایرانی است رستوران اسپشیال استادی است این رستوران دارای غذاهای خوشمزه ایرانی با کیفیت خوب و قیمت مناسب است و می‌توانید در کنار غذای خود مخلفات مختلف مثل سالاد و سبزی را هم داشته باشید و در فضایی مشابه رستوران‌های ایران طعم بیاد ماندنی غذاهای خودمان را میل کنید. فضای این رستوران بسیار عالی بوده و کادر صمیم و مهمان نوازی را شامل می‌شود.

رستوران زعتر دبلیو زیت دبی

رستوران زعتر دبلیو زیت یکی از رستوران‌هایی است که در مرکز شهر و خیابان شیخ زاید در تور دبی واقع شده است و می‌توانید در آنجا انواع غذاهای خاورمیانه‌ای را میل کنید که به شکل بوفه ارائه می‌گردد. در آنجا انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی، خورشت‌ها و انواع سالاد و ... را می‌توانید در فضایی زیبا میل کنید و از غذای خود لذت ببرید. از نظر قیمتی این رستوران دارای هزینه متوسط بوده و تنوع بسیار خوبی دارد.

رستوران میاکو دبی

اگر به غذاهای ژاپنی علاقه دارید و می‌خواهید یک غذای ژاپنی بسیار خوب نوش جان کنید به رستوران میاکو بروید. این رستوران در هتل حیات ریجنسی قرار دارد که یکی از بهترین هتل‌های دبی است. در آنجا می‌توانید در محیطی لوکس با مناظر زیبا از غذاهای بسیار خوشمزه میل کنید. در بخش تپپان یاکی این رستوران غذا در حضور شما طبخ شده و هنرمایی‌های آشپزهای حرفه‌ای را می‌توانید در آنجا مشاهده کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها