رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 506454

راهنمای خرید مبلمان باغی و فضای باز برای ویلا

رپورتاژ تبلیغی / سلام، در این روز های گرم تابستانی بسیاری از افراد به فکر رفتن به ویلا و باغ خودشان و استراحت کردن در آن می افتند، اما با توجه به آفتاب، و گرم بودن بسیار زیاد هوا، امکان استراحت و لذت بردن از محیط بیرونی ویلا وجود ندارد!

در این شرایط است که صاحبان ویلا ها و یا هر فضای باز دیگری به فکر خرید مبلمان فضای باز می افتند تا بتوانند به راحتی در محیط بیرون استراحت کنند و نه از خراب شدن مبلمان در زیر نور و گرما خورشید یا رطوبت هوا بیمی داشته باشند و نه از گرمای فضای اطراف!

اما خرید مبلمان باغی / ویلایی نیز اصول خود را دارد و نباید از فاکتور هایی که برای این گونه مبلمان بسیار مهم است غافل شویم، از همین جهت در این مقاله به صورت کامل شما را راهنمایی خواهیم کرد که بتوانید طبق معیار ها و مواردی که در این مقاله گفته می شود مبلمان فضای باز مخصوصی را برای ویلا یا باغ خود خریداری نمایید!

گول قیمت را نخورید!

قبل از این که به سراغ معرفی ویژگی های یک مبلمان فضای باز مناسب و عالی برویم می خواهیم به شما بگوییم که در هنگام خرید مبلمان فضای باز گول قیمت را نخورید!

احتمال آن زیاد است که وقتی از چند برند تولید کننده مبلمان فضای باز بازدید میکنید و قیمت های آن ها را نیز با یک دیگر مقایسه می نمایید به یک یا چند مورد نادر بر بخورید که با قیمت هایی بسیار پایین کالا هایی که به ظاهر با کیفیت هستند را ارائه می دهند!!

مبلمان فضای باز در کل کالایی لوکس به حساب می آید، چرا که معمولا از این گونه مبلمان در ویلا، باغ یا تراس ها استفاده می شود، و از طرف دیگر با توجه به این که این گونه مبلمان باید ویژگی هایی داشته باشند تا بتوان به راحتی از آن ها در فضای باز بیرون استفاده کرد طبیعتا قیمت آن ها نیز نسبتا بالا می باشد..

برخی گروه ها با تولید محصولاتی بی کیفیت آن ها را با قیمتی بسیار پایین تر عرضه می کنند و در نتیجه بسیاری از افراد گول این قیمت را می خورند و از آن ها خرید می کنند اما پس از مدتی با زود خراب شدن این مبلمان متوجه اشتباه خود می شوند....

پس در نظر بگیرید که این گونه مبلمان لوکس است و از تولید کنندگانی که محصولات خودشان را با قیمت های بسیار پایین ارائه می دهند خرید نکنید!

6 ویژگی اساسی لازم! ( حداقل چند تایی از آن ها ضروریست! )

ویژگی های مبلمان فضای باز

از آن جایی که قرار است از مبلمان فضای باز در محیط ویلا، باغ و.... استفاده شود لازم است تا مبلمان شما مقاومت خوبی داشته باشند! همان طور که می دانید شرایط جوی محیط باغ و ویلا همانند فضای داخل خانه نیست! از همین جهت این مبلمان باید چندین ویژگی را دارا باشند....

ویژگی های که این مبلمان باید داشته باشند عبارت است از :

  • ضد آب و رطوبت هوا
  • مقاومت در برابر اشعه خورشید
  • مقاومت در برابر قارچ و باکتری
  • غیر سمی
  • ضد الکتریسیته ساکن
  • مقاومت در برابر جذب گرما

موارد بالا باید جز چک لیست شما برای خرید مبلمان فضای باز باشد، و یا حداقل مبلمانی که شما قصد خرید آن را دارید باید حداقل 3 ویژگی اولی را دارا باشد تا در برابر شرایط بیرونی مقاومت خود را از دست ندهد!

یکی از تولید کنندگانی که به جرات می توانیم بگوییم که محصولات این گروه هر یک 6 ویژگی بالا را دارا می باشد گروه دکو رز است! تمامی انواع مبلمان فضای باز گروه دکو رز هر یک از 6 ویژگی بالا را دارا هستند و شما می توانید محصولات این گروه را به عنوان یکی از انتخاب های خود برای خرید مبلمان فضای باز در نظر بگیرید....

بدنه مقاوم و راحتی در هنگام نشستن!

جدا از 6 فاکتوری که در بالا به آن ها اشاره کردیم شما باید دقت کنید که بدنه مبلمان فضای باز مقاوم باشد! بسیاری تولید کنندگان مبلمان فضای باز، از جنس های نامناسب برای ساخت بدنه مبلمان استفاده می کنند، در واقع به عبارت دیگر شاید ظاهر یک مبلمان بسیار مقاوم به نظر برسد اما اصل آن که بدنه است ممکن است بسیار ضعیف و سست باشد!

همین نکته باعث می شود که در هنگام استفاده طولانی مدت به دلیل جنس بدنه نا مطلوب، بدنه و پایه های این گونه مبلمان در هنگام استفاده مدت دارد به مرور کج شوند و به اصطلاح لق بخورند!

مورد بعدی این است که به شدت دقت کنید که آیا می توانید 3 یا 4 ساعت به صورت مداوم بر روی این گونه مبلمان بنشینید بدون آن که اذیت شوید؟

ساختار برخی از این مبلمان ها به صورتی است که به دلیل تنگ بودن فضای نشستن و همچنین جنس سخت الیاف به کار برده شده در ساخت بدنه آن ها در هنگام نشستن طولانی مدت احساسی بدی را در انسان به وجود می آوردند و باعث می شود نتوانیم زمانی طولانی را بر روی این گونه مبلمان بنشینیم

بالشتک ها!

بالشتک های مبلمان باغی

بیش تر تولید کنندگان مبلمان فضای باز بر روی بدنه این گونه مبلمان ( که بر روی آن الیاف بافته شده است ) چند عد بالشتک قرار می دهند تا هنگام نشستن طولانی مدت احساس مطلوبی داشته باشیم.

از همین جهت حتما قبل از خرید مبلمان ویلایی چک کنید که آیا بالشتک دارد یا خیر و اگر بالشتک ندارد آیا الیاف به کار برده شده در کف این گونه مبلمان نرم است یا سخت؟ اگر هنگام این که بر روی آن ها می نشینید الیاف کف این مبلمان اندکی فرو رفتند نشان دهنده نرم بودن آن است و در غیر این صورت سخت می باشد.... اگر الیاف سخت باشد جنس مناسبی ندارد و شما را در استفاده طولانی مدت اذیت خواهد کرد، در صورتی که هیچ کدام از این حالت های بالا را دارا نبودند از خرید این گونه مبلمان منصرف شوید.....

گروه دکو رز!

در ایران شرکت های مختلفی مبلمان فضای باز تولید می کنند اما از میان این شرکت تنها چندین گروه هستند که محصولات آن ها واقعا با کیفیت می باشد و مشتریانی راضی دارند از همین جهت ما به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به سابقه و کیفیت عالی این گروه در ساخت مبلمان فضای باز حتما مبلمان ویلا یا باغ و... خودتان را از گروه دکو رز خریداری نمایید....

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها