رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506889

تازه ترین وضعیت شاخص های کلان اقتصاد آمریکا

ساعت24-میزان درآمدهای مالیاتی آمریکا به حدود ۲.۳۵ تریلیون دلار رسیده است.

به نقل از سایت رسمی اعلام بدهی آمریکا، میزان درآمدهای مالیاتی دولت این کشور تا پایان ماه ژوییه به دو تریلیون و ۳۵۲ میلیارد و ۴۸۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار رسیده است. میزان درآمد مالیاتی هر شهروند آمریکایی تا پایان ماه ژوییه ۷۱۲۹ دلار اندازه گیری شده است. از طرف دیگر میزان مالیات بر درآمد دولت آمریکا تا پایان ماه ژوییه به یک تریلیون و ۱۸۳ میلیارد و ۱۱۹ میلیون دلار رسیده است. این میزان درآمد برای مالیات ها بر درآمد شرکت های آمریکایی ۱۸۹ میلیارد و ۹۰۷ میلیون دلار بوده است.

در ماه ژوییه، بدهی دولت آمریکا یک تریلیون و ۱۸۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون دلار و سهم هر شهروند آمریکایی از بدهی های دولت این کشور معادل ۳۵۹۸ دلار بوده است. حجم تولید ناخالص داخلی آمریکا در بازه ۱۲ ماهه منتهی به ژوییه به ۱۹ تریلیون و ۴۷۵ میلیارد و ۸۰ میلیون دلار رسیده که بدین ترتیب، آمریکا جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان حفظ کرده است.

جمعیت آمریکا در حال حاضر ۳۲۹ میلیون ۹۷۹ هزار و ۳۲۶ نفر است که از این تعداد، ۱۴۲ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۰۳ نفر در بازار کار مشارکت داشته اند. شمار جمعیت بیکاران آمریکایی تا پایان ماه ژوییه معادل ۱۷ میلیون و ۶۶۱ هزار نفر بوده است.

سهم بخش خصوصی از اشتغال کل، ۱۱۰ میلیون و ۲۰۴ هزار شغل و بخش دولتی ۲۳ میلیون و ۸۹۵ هزار شغل بوده است. هم چنین هشت میلیون و ۳۹۰ هزار آمریکایی نیز خوداشتغال بوده اند.

از بین کل شاغلین آمریکایی، ۱۱۹ میلیون و ۱۴۱ هزار نفر به صورت تمام وقت و ۲۳ میلیون و ۳۴۷ هزار نفربه صورت پاره وقت مشغول به کار بوده اند.

تا پایان ماه ژوییه متوسط قیمت خانه در آمریکا ۳۲۲ هزار و ۱۶۶ دلار و متوسط درآمد سالانه ۳۴ هزار و ۲۵۱ دلار بوده است.

در شرایطی که تا پایان ماه ژوییه ۳۵ میلیون و ۸۴۴ آمریکایی در فقر زندگی می‌کرده اند، ۱۸ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۴۵۸ نفر یک میلیون دلار یا بیشتر ثروت داشته اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها