رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507353

سکوت سه هفته ای تراکتور وسپس افشاگری

ساعت 24 - معاون ارتباطات و رسانه‌ی باشگاه تراکتور گفت: دهان ما تا سه‌ هفته‌ آینده برای حفظ شرایط تیم بسته، اما چشمانمان باز و حواسمان جمع است .

dir="RTL">به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، جعفر محرم‌پور گفت: جا دارد روز خبرنگار را پیشاپیش به تمامی اصحاب رسانه و زحمتکشان این حوزه تبریک عرض نموده و به عنوان نماینده‌ جامعه‌ رسانه در باشگاه تراکتور از بابت دوری فیزیکی از این عزیزان به دلیل شیوع روزافزون بیماری کرونا عذرخواهی کرده و امیدوارم با گذر از این روزهای سخت، دوباره و در شرایطی مناسب‌ از نزدیک و با حضور هواداران پرشور این تیم مردمی، دیدار تازه کنیم. مخاطبین عزیز ما هم بدانند در این شرایط بدِ اقتصادی یکی از صنف‌های زحمتکش که بیشترین ضربه را متحمل شده‌اند، زحمتکشان حوزه‌ی روزنامه‌نگاری و رسانه هستند و شاید اغراق نیست بگوییم که کمترین توجه هم به این صنف در قبال آسیب‌های وارده صورت گرفته است.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، وی در ادامه در مورد وضعیت تیم تراکتور گفت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال هم روزهای سخت و حساسی را در این شرایط کرونایی طی می‌کنند، تیم مردمی تراکتور هم از این قاعده مستثنی نیست و پس از چهار سال این فرصت را داریم که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، مجدداً تراکتور را در جمع باشگاه‌های برتر قاره ببینیم و این موفقیت را به قهرمانی لیگ‌برتر در فصل آینده تبدیل کنیم.

معاون ارتباطات و رسانه‌ باشگاه تراکتور در ادامه گفت: تیم‌های پرطرفدار همواره مورد علاقه‌ی عده‌ای برای حاشیه‌سازی هستند و مخصوصاً در انتهای هر تورنمنتی این علاقه به بیشترین حد خود می‌رسد. در فضای رسانه‌ای فوتبالی ایران ما با دو قشر روبرو هستیم، قشرِ حداکثریِ سالم با فعالیت حرفه‌ای و متعهدانه و قشر ناسالمِ رسانه‌ای که بازیچه‌ی دلالان فوتبال در ایران بوده و همواره در چنین شرایطی و روزهایی حضورشان پررنگ‌تر می‌شود.محرم‌پور با اشاره به فعال شدن این قشر ناسالم فوتبال در این هفته‌های پایانی ادامه داد: با چشم و گوش باز، فعالیت عوامل دلالی در فوتبال را رصد کرده، اما فعلاً دهانمان بنا به شرایط تیم بسته است، اما این سکوت نباید دلیلی بر ناآگاهی کادر مدیریتی و رسانه‌ای باشگاه تلقی شود. تراکتور همواره از حاشیه ضربه خورده و وظیفه‌ تیم رسانه‌ای باشگاه به حداقل رساندن این حواشی است؛ لذا دهان ما تا سه‌ هفته‌ی آینده برای حفظ شرایط تیم بسته، اما چشمانمان باز و حواسمان جمع است. پس از پایان لیگ‌برتر در مورد این قشر ناسالم و فضاسازی‌های آن‌ها به صورت شفاف و در قالب برنامه‌ای که قول آن‌را داده‌ایم، صحبت خواهیم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها