رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507356

خدمتی جدید در پذیرش بیماران در بیمارستان میلاد

ساعت 24 - بیمارستان میلاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که در راستای عملیاتی کردن نظام ارجاع و تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند، صفحه ای در پیام رسان واتساپ ایجاد کرده است .

dir="RTL">به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: در راستای برنامه ها و دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی کردن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان ایجاد شداین اطلاعیه می افزاید: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند. نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود

همچنین در این اطلاعیه آمده است: به دلیل دسترسی و نزدیکی مسافت بیماران ساکن در تهران و کرج، تمامی بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به استثنای این دو شهر می توانند از خدمت فوق استفاده کنند. بیماران و بیمه شدگان این دو شهر هم می توانند با استفاده از سایر روشهای نوبت گیری اقدام به پذیرش در بیمارستان کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها