رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507368

طرح یارانه غذا به صحن علنی می رود

ساعت 24 -نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به ادامه بررسی طرح تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون گفت که این طرح هفته آینده بعد از تصویب در جلسه کمیسیون به صحن علنی ارسال می‌شود

dir="RTL">در این جلسه پیشنهادهای برخی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس در این جلسه بررسی و تجمیع شد. همچنین مرکز پژوهش‌ها آمار سبد غذایی متوسط کشوری را استخراج و توضیحاتی را ارائه کرد و قرار شد، بر اساس پیشنهادات مصوب طرح بازنویسی و اصلاح شود.

وی افزود: یکی از محورهای طرح این است که اعتباری به حساب کارت بانکی افراد در قالب یارانه غیر نقدی یا سبد غذایی در فواصل زمانی مشخص واریز خواهد شد که این اعتبار صرفا برای خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارهاست و امکان نقد شدن هم ندارد. مردم می‌توانند بوسیله این کارت از مراکز توزیع مواد غذایی دارای کد اقتصادی و کارتخوان خرید کنند.میرتاج‌الدینی با بیان این که این طرح هفته آینده بعد از تصویب در جلسه کمیسیون به صحن علنی ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: منابع مالی برای این طرح پیش‌بینی شده و به تناسب تعداد خانوارها یارانه سبد غذایی پرداخت می‌شود تا قدرت خرید مردم تقویت شود.

انتهای پیام

خبرنگار الهه حمیدی کیا دبیر محمد علیجانی

لینک کوتاه

https://www.isna.ir/news/99051511876/

برچسب‌ها:

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها