رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507378

استقلال سه فینال مهم دارد

ساعت 24 -مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم از داوری ضرر کرده است گفت: تا پایان لیگ سه دیدار دیگر داریم که هر کدام حکم فینال را دارد.

dir="RTL">مجید نامجو مطلق در مورد دیدار روز پنجشنبه آبی پوشان برابر شهرخودرو گفت: بازی بسیار حساسی با تیم خیلی خوب و هماهنگ شهر خودرو که در مسابقاتش فوتبال خوبی ارایه کرده داریم و شناخت کافی از این تیم داریم.وی ادامه داد: هر سه بازی پیش رو برای ما حکم فینال دارند و بازیکنان قطعا مزد تلاش خود را می گیرند.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: این روزها بازار اطلاعیه و گلایه خیلی گرم شده است با این حال یکی از تیم‌هایی که از داوری‌ها متضرر شده استقلال است، ما از داوری خیلی ضرر کرده‌ایم.وی ادامه داد: برخی می‌خواهند تمرکز داوری را برهم بزنند. امیدوارم شاهد بازی شرافتمندانه از هر دو تیم باشیم و داور هم قضاوت خوبی داشته باشد.در بازی تراکتور تیم ما با ۱۲ نفر تمرین کرد اما در حال حاضر تیم شرایط بهتری دارد.نامجو مطلق در پایان گفت: در شروع تمرینات با توجه به اینکه بازیکنان از تمرین دور بودند، وضعیت خیلی خوبی نداشتند. اما اکنون با تمرینات بدنساز ما آقای ربانی شرایط خوب شده و دیدید که در بازی با سپاهان و در شرایطی که ۱۰ نفر بودیم، بازیکنان ما دوندگی زیادی داشتند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها