رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507386

ادعای زنی که خانه اش را ترک کرد/ از راننده تاکسی صاحب دختر شدم

ساعت 24-یک‌سال قبل اعضای خانواده‌ای به پلیس خبر دادند که مادرشان گم‌شده است. آن‌ها گفتند که مادرشان ناهید، بعد از مشاجره خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته است.

پسر او گفت: مادرمان زنی پرخاشگر بود و بر سر موضوعات مختلف عصبانی می‌شد. مدتی قبل بود که فهمیدیم او به بیماری شدیدی مبتلا شده و اختلال شخصیت دارد. پزشکان بعد از معاینه مادرم برایش دارو تجویز کردند و او باید مدام داروهایش را مصرف می‌کرد. به هر حال بیماری او سبب شد تا پدرمان او را طلاق دهد و بعد از آن ما همراه مادرمان زندگی می‌کردیم.

وی ادامه داد: ما بزرگ شده‌بودیم و می‌توانستیم از پس زندگی‌مان بربیاییم با این حال پدرمان هزینه زندگی ما را هم تأمین می‌کرد.

او در شرح روز حادثه هم گفت: مادرمان آن روز هم بعد از مشاجره عصبانی شد و خانه را ترک کرد. مدتی منتظرش شدیم، اما خبری از او نشد. در چنین مواقعی بعد از ساعتی به خانه برمی‌گشت، اما گوشی تلفن همراهش هم خاموش بود و نتوانستیم او را پیدا کنیم.

بعد از مطرح شدن شکایت تحقیقات پلیس برای پیدا کردن زن میانسال به جریان افتاد، اما مأموران نتوانستند، او را پیدا کنند. در حالی که بررسی‌های پلیس ادامه داشت مشخص شد که گوشی تلفن همراه ناهید که شماره‌اش در اختیار پلیس قرار داشت در شهرستان پاکدشت فعال شده‌است، بنابراین مأموران این زن را بازداشت کردند. ناهید وقتی مورد تحقیق قرا گرفت گفت: آن شب وقتی خانه را ترک کردم، سوار یک تاکسی شدم و با راننده درد دل کردم. راننده تاکسی من را به خانه‌اش برد و به عقد موقتش درآمدم. در مدتی که عقد هم بودیم حامله شدم و صاحب یک دختر شدیم.

بعد از مطرح شدن ادعایی که این زن مطرح کرده بود، مأموران به سراغ راننده تاکسی رفتند و درباره رابطه‌اش با ناهید و سرنوشت طفل از او تحقیق کردند. او گفت: من و ناهید زندگی خیلی‌خوبی داشتیم، اما صاحب فرزند نشده بودم تا اینکه بازداشت شدم.

در حالی که زن میانسال اصرار به داشتن فرزند داشت پرونده به اتهام رابطه نامشروع در شعبه‌۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی شد. زن میانسال به قضات دادگاه گفت: من صاحب فرزند دختر شدم و می‌توانم آدرس بیمارستان و روزی که بچه متولد شد را در اختیار پلیس بگذارم.راننده تاکسی هم که با این زن رابطه داشت گفت که آن‌ها فرزندی نداشتند.فرزندان ناهید هم به دادگاه گفتند زمانی که مادرشان داورهایش را مصرف نمی‌کرد حرف‌های عجیبی مطرح می‌کرد. آن‌ها از راننده تاکسی به اتهام فریب مادرشان شکایت کردند و گفتند که او مادرشان را فریب داده و باعث شده دچار توهم شود.

با مطرح شدن اظهارات طرفین قضات دستور دادند از بیمارستانی که زن میانسال مدعی است، دخترش را آن جا به دنیا آورده استعلام شود. قضات دادگاه همچنین این زن را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا ادعای فرزندان او در خصوص اختلال روانی بررسی شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها