رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507416

گل محمدی باید 2 مهاجم دیگر جذب کند

شاه محمدی: پرپسولیس با شایستگی خودش قهرمان شد نه کمک کسی

ساعت 24-پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد وزارت ورزش و متولیان اصلی ورزش بالاخره یک اقدام عاجل در مورد خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال داشته باشند تا مشکلات این 2 باشگاه بزرگ ایران بالاخره حل و فصل شود. حضور این 2 باشگاه در بورس می تواند گره گشای مشکلات آنها باشد.

جمشید شاه محمدی در گفتگو یی با اشاره به تداوم موفقیت های اخیر در لیگ برتر گفت: هما نطور که انتظار می رفت، پرسپولیس امسال هم توانست مزد تلاش ها و توان فنی خود را گرفته و برای چهارمین سال متوالی قهرمانی را در لیگ برتر جشن بگیرد. هرچند بعضی ها این مساله را ناشی از شانس و یا کمک های بیرونی به باشگاه و تیم می دانند اما من معتقدم پرسپولیس امسال هم مثل سال های قبل براساس شایستگی و زحماتی که کشید، قهرمان شد و این حرف ها و صحبت ها نمی تواند کار بزرگ پرسپولیسی ها را زیر سوال ببرد.

او در ادامه افزود: پرسپولیس از روز اول خوب کار کرد و با کمترین نوسان ممکن توانست امتیازات خوبی را کسب کند و همین موضوع باعث شد این تیم چند هفته مانده به پایان فصل خیال خود و هوادارانش را راحت کرده و قهرمانی اش را مسجل کند. کسانی هم که می خواهند قهرمانی پرسپولیس را با مطرح کردن بعضی حرف ها لوث کنند، می خواهند با این کار ضعف های‌شان را پنهان کرده و اصطلاحا پشت آنها پنهان شوند. اگر پرسپولیس امسال هم قهرمان شد دلیل اصلی اش این بود که مجموعه کاملی از نظر فنی و نفراتی داشت و اگر تیم های دیگر در لیگ امسال نتوانستند قهرمان شوند به این علت بود که مجموعه کاملی نبودند نه این که کسی یا مجموعه ای به پرسپولیس کمک کرده که قهرمان شود.

به نظر من در حال حاضر مشکلی که اتفاقا استقلال هم با آن مواجه است، ضعف مدیریتی است

این مهاجم سابق سرخ ها در ادامه این گفتگو با اشاره به ضعف فعلی پرسپولیس گفت: به نظر من در حال حاضر مشکلی که اتفاقا استقلال هم با آن مواجه است، ضعف مدیریتی است. مدیران غیر فوتبالی هرچقدر هم مدیران کاربلدی باشند، نمی توانند درد فوتبال و فوتبالیست ها را درک کنند. در شرایط فعلی حل مشکلات پرسپولیس و حتی استقلال منوط به حضور مدیرانی از جنس فوتبال در راس مدیریت این 2 تیم است. من امیدوارم وزارت ورزش و متولیان اصلی ورزش بالاخره یک اقدام عاجل در مورد خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال داشته باشند تا مشکلات این 2 باشگاه بزرگ ایران بالاخره حل و فصل شود. حضور این 2 باشگاه در بورس می تواند گره گشای مشکلات آنها باشد.

شاه محمدی در پایان با اشاره به عملکرد مهاجمان پرسپولیس در فصل تصریح کرد: علی علیپور در نیم فصل اول از روزهای اوج خود دور بود اما این مساله رفته‌رفته حل شد و او روند خوبی داشت اما من معتقد هستم برای فصل بعد یحیی گل محمدی باید با جذبی یکی دو مهاجم دیگر، به فکر تقویت تیم خود در خط حمله باشد. این در حالی است که در خصوص مهدی عبدی هم باید بگویم فوتبال او را می شناسم. عبدی یک فصل در بادران شاگرد من بود و بازیکن آینده داری است و کادرفنی می تواند با بها دادن بیشتر به او، از توانایی ها و پتاسیل او نهایت استفاده را ببرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها