رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507454

پروتکل‌های برگزاری کنکور تغییر کرد/ مصلیها و ورزشگاه‌ها میزبان کنکور سراسری ۹۹

ساعت 24-رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پنج هزار کارشناس از وزارت بهداشت و سازمان سنجش بر کنکور کارشناسی ارشد نظارت دارند.

ابراهیم خدایی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از نخستین نوبت کنکور کارشناسی ارشد که در پردیس عباسپور دانشگاه شهید بهشتی انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه مهم بود رعایت الزامات بهداشتی و پنج هزار نفر از معاونت وزارت بهداشت بر این آزمون نظارت دارند.

وی تاکید کرد: بعد از اعلام نتیجه اولیه در دهه دوم شهریور، فرایند انتخاب رشته آغاز و نتایج نهایی پایان مهرماه اعلام می شود.

به گفته خدایی، علاوه بر ظرفیت پذیرش ۱۴۰ هزار نفری دانشگاه آزاد، در کل ۳۰۰ هزار نفر در این آزمون پذیرفته می شوند.

وی تاکید کرد: آزمون داوطلبان کرونایی در بیمارستان های طالقانی و مسیح دانشوری بدون مشکل آغاز شده است.

خدایی تاکید کرد: سازمان سنجش آموزش کشور از ورزشگاه ها و مصلی ها برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می کند و به همه داوطلبان بسته بهداشتی ارائه می شود.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: از جامعه بسیج کشور در کنکور سراسری برای مدیریت ازدحام خانواده ها کمک می گیریم.

رییس سازمان سنجش با بیان اینکه کنکور سراسری ۱۱۵ هزار ناظر اجرایی دارد، تاکید کرد: تشکیک در مصوبات ستاد کرونا یکی از حاشیه های کنکور سراسری بود و سازمان سنجش به عنوان یک دستگاه اجرایی موظف به برگزاری آزمون بوده و تابع نظرات ستاد ملی کرونا است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها