رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507462

هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران

ساعت 24-روحانی گفت:به وزیر ارتباطات نیز دستور می‌دهم که امسال مانند سال گذشته برای خبرنگاران در روز هفدهم مرداد که روز خبرنگاران است، هدیه‌ای همانند پارسال در نظر بگیرند و اینترنت مجانی را در اختیارشان قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت در استان‌های بوشهر و لرستان با اشاره به روز خبرنگار گفت: به همه خبرنگاران تبریک می‌گوییم که برای آگاهی و هوشیاری مردم در موضوعات کرونا تلاش‌های زیادی انجام دادند. آنان رسالت سنگینی دارند که همان ایجاد امید، اعتماد و نشاط برای جامعه و آینده ما است.

وی تصریح کرد: اعتراف میکنم که روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم، در کنار کرونا، تحریم و در کنار تحریم، تحریف و در کنار تحریف، تهدید را داریم و نیز رسانه‌هایی که در خارج از کشور سعی می‌کنند امید را در کشور از میان ببرند که در این زمینه خبرنگاران و رسانه‌های داخلی می‌توانند اثرگذار باشند.

رییس جمهوری گفت: به وزیر ارتباطات نیز دستور می‌دهم که امسال مانند سال گذشته برای خبرنگاران در روز هفدهم مرداد که روز خبرنگاران است، هدیه‌ای همانند پارسال در نظر بگیرند و اینترنت مجانی را در اختیارشان قرار دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها