رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507496

واکنش رئیس بارسلونا به شایعات جدایی لیونل مسی

ساعت 24-جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، می گوید که لیونل مسی این باشگاه را ترک نخواهد کرد و در بارسا از فوتبال خداحافظی می‌کند.

قرارداد لیونل مسی در سال 2021 به پایان خواهد رسید و تا به این لحظه هیچ تمایلی از سوی فوق ستاره آرژانتینی برای تمدید قرارداد با بلوگرانا مشاهده نشده است؛ موضوعی که نگرانی بزرگ هواداران بارسا را در پی داشته اما با این حال رئیس باشگاه کاتالانی مانند چند مصاحبه اخیر، در جدیدترین صحبت های خود نیز به طرفداران اطمینان داده که این بازیکن نوکمپ را ترک نخواهد کرد.

جوزپ ماریا بارتومئو در این باره گفت: " مسی قصد دارد حرفه اش را در بارسلونا به پایان برساند. این همان اتفاقی است که در نهایت رخ خواهد داد. من شک ندارم که او در این جا بازنشسته خواهد شد. او همیشه به شکل واضح نشان داده که می‌خواهد در این باشگاه باشد. به عنوان یک کودک به اینجا آمد. مسی در تاریخ فوتبال بهترین است."

رئیس بارسلونا در ادامه پیرامون شایعاتی که درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان جوان از این تیم مطرح شده نیز گفت: " پدری، آنسو فاتی،مارک آندره تراشتگن، ریکی پویگ و رونالد آراخو فروشی نیستند ما در حال ایجاد نسل جوان برای آینده هستیم."

بارتومئو در واکنش به انتقاداتی که از کیکه ستین مطرح می‌شود نیز گفت: " ستین تا فصل بعدی با ما قرارداد دارد و رقابت های آینده کاملاً متفاوت خواهد بود. ما اطمینان و اعتماد کامل به ستین داریم."

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها