رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507555

نقل قول نگران کننده جهانبخش : دربرایتون می مانم

اگر جهانبخش تصمیمش را گرفته باشد، چاره‌ای جز تسلیم شدن برای ما باقی نمی‌ماند. در این صورت امیدواریم او بالاخره حقش را از لیگ برتر انگلستان بگیرد. فقط کاش علیرضا یادش باشد او مفت وارد این مبارزه نمی‌شود و از گنج جوانی‌اش بابت این جنگ هزینه می‌کند.

dir="RTL">به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری نوشت: «در شرایطی که فصل کابوس‌وار علیرضا جهانبخش در برایتون تازه به پایان رسیده، همه منتظر جدایی او از این تیم و جست‌وجوی سرنوشتش در لیگی دیگر هستند. بعضا از هلند به‌عنوان مقصد بعدی جهانبخش یاد می‌شود؛ کشوری که علیرضا در آن آقای گل شد و به شهرت مضاعف رسید. در عین حال اما اخیرا نقل قولی از این بازیکن منتشر شده که سخت نگران‌مان می‌کند. گویا جهانبخش گفته هیچ‌کدام از پیشنهادهایش رسمی نیست، بنابراین حضور او در برایتون ادامه خواهد داشت.

«می‌مانم و می‌جنگم»؛ این تیتر مصاحبه علی جهان است که در نگاه اول شورانگیز و قابل تحسین به‌ نظر می‌رسد، اما وقتی یادمان می‌افتد او تابستان گذشته هم دقیقا همین حرف را زد، کمی دچار تردید می‌شویم. علیرضا فصل اول حضورش در برایتون کم و بیش بازی می‌کرد اما گل نمی‌زد. آن زمان بحث انتقال او به تیمی دیگر مطرح شد اما خودش گفت قصد مبارزه دارد و کوتاه نمی‌آید. تازه مدیر برنامه‌هایش هم اضافه کرد علیرضا هر جا بوده، فصل دوم بهتر کار کرده است. قصه برایتون اما متفاوت بود. اینجا فصل دوم اصلا به علیرضا بازی نرسید و حتی آن گل قیچی برگردان سینمایی هم گره از کارش باز نکرد.

اگر جهانبخش تصمیمش را گرفته باشد، چاره‌ای جز تسلیم شدن برای ما باقی نمی‌ماند. در این صورت امیدواریم او بالاخره حقش را از لیگ برتر انگلستان بگیرد. فقط کاش علیرضا یادش باشد او مفت وارد این مبارزه نمی‌شود و از گنج جوانی‌اش بابت این جنگ هزینه می‌کند. این ماه‌ها و سال‌هایی که با سکونشینی جهانبخش می‌گذرد، بخشی از بهترین دوران فوتبال او به شمار می‌رود و بعدا تحت هیچ شرایطی قابل بازگشت نخواهد بود. همین اصرار به حضور در برایتون و دور ماندن از شرایط مسابقه باعث شد مارک ویلموتس جهانبخش را حتی به تیم ملی دعوت هم نکند. بنابراین اگر این بار هم تصمیم پسر محجوب فوتبال ایران غلط باشد، ممکن است ضررش به تیم ملی نیز برسد. علیرضا همین روزها 27 ساله خواهد شد و این دیگر سن آزمون و خطا نیست

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها