رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507635

تمام رکوردهای پرسپولیس که یک شبه به باد رفت

ساعت 24-تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست شب گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان بسیاری از رکوردهای خود را از دست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران شب گذشته در حالی که قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر قطعی شده بود و بازیکنان این تیم به فکر برپایی جشن قهرمانی در استادیوم آزادی بودند به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت.

سرخپوشان در این بازی نتیجه را یک بر صفر به حریف خود واگذار کردند و تنها گل سبزپوشان اصفهانی را وحید محمدزاده در دقیقه ۲۵ وارد دروازه بوژیدار رادوشوویچ کرد.

پس از ۱۸۱۴ روز، شکست در آزادی

آخرین بار و در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی در ذوب آهن بود که اصفهانی‌ها توانستند پرسپولیس را در تهران شکست دهند. شاگردان بوناچیچ بالاخره پس از ۴ سال و ۱۱ ماه و ۱۹ روز موفق شدند در ورزشگاه آزادی از سد پرسپولیس بگذرند.

قطع نوار برد های پرسپولیس پس از ۱۶ بازی

پرسپولیس آخرین بار در هفته یازدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد. آن دیدار در تاریخ اول آذر ۹۸ برگزار شد و حالا سرخپوشان پس از ۲۶۰ روز در لیگ برتر طعم تلخ شکست را چشیدند.

نرسیدن به رکورد طلایی پوشان

رکورد طولانی‌ترین شکست ناپذیری تاریخ لیگ برتر در اختیار سپاهان است. سپاهان در لیگ دهم با هدایت قلعه‌نویی در هفته هفتم ۳-۴ به استقلال باخت و دیگر تا شکست ۳-۲ مقابل مس کرمان در هفته بیست و نهم هیچ شکستی را تجربه نکرد تا ۲۱ بازی بدون شکست برای این تیم ثبت شود. سرخپوشان مصمم بودن تا پایان لیگ امسال شکستی را تجربه نکنند و در فصل بعد نیز به آمار خود اضافه کنند تا از رکورد سپاهان عبور کنند که این امر میسر نشد.

قطع روند گلزنی در ۱۵ دیدار متوالی

پرسپولیس پس از آخرین شکستش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم، در ۱۵ دیدار متوالی گلزنی کردند. آبی‌های پایتخت در حد فاصل هفته‌ی پنجم لیگ برتر و دیدار با ذوب آهن تا هفته‌ی بیستم و دیدار برگشت مقابل همین تیم ذوب آهن، در تمامی مسابقات خود موفق شدند حداقل یکبار دروازه‌ی حریفان را باز کنند. چنانچه پرسپولیس موفق می‌شد مقابل ذوب آهن به گل برسد، رکورد این فصل استقلال را می‌شکست که این امر میسر نشد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها