رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507725

در جلسه محسن هاشمی و قالیباف چه گذشت؟

ساعت24-هاشمی با اظهار رضایت از جلسه اخیرش با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه درباره مشکلات شهری و لوایح موجود صحبت شد و قرار شد جلسات مشترکی با نمایندگان تهران داشته باشیم.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر پیش از حضور در صحن شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه اخیری که با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی داشته است، گفت: در این جلسه یک ساعته درباره مسائل مختلفی صحبت شد از جمله این صحبت ها درباره انتخابات شوراها و فعالیت های مجلس برای نحوه برگزاری مجدد انتخابات شورایاری ها بود.

رئیس شورای شهر گفت: در این جلسه درباره لوایح موجود در مجلس همچون مدیریت پایدار و طرح مدیریت یک پارچه شهری بحث و گفت وگو کردیم.

وی افزود: علاوه بر مسائل شهری درباره مسائل کلانی همچون کاهش ارز ملی و تورم رکوردی و تورم توسعه‌ای و مسائل و مشکلات شهرداری و شهر و مسائل مشکلات حمل و نقل عمومی و قوانین و مشکلات آن که نیازمند نظارت مجلس صحبت شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف قول خاصی به وی داده است، گفت: در این باره صحبت نمی کنم اما این جلسه بسیار خوب بود.

به گفته وی در این جلسه، مقرر شد جلسه هماهنگی میان نمایندگانی از شورای شهر تهران و مجمع نمایندگان تهران برگزار شود تا با هم افزایی برای مسائل شهر تهران اقدام شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها