رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507734

رمزگشایی از خودکشی بازیگر مشهور در «آرزوی رابین»

ساعت24-فیلمی مستند با موضوع واپسین روزهای زندگی «رابین ویلیامز» ستاره هالیوود و بیماری نادری که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، اول سپتامبر (۱۱ شهریور) پخش می‌شود.

رابین ویلیامز از هنرپیشه‌ها و کمدین‌های مشهور آمریکایی بود که جوایز معتبری از جمله اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی را در کارنامه هنری خود داشت. این هنرپیشه فقید که بیشتر به بازی در فیلم‌هایی چون جومانجی، انجمن شاعران مرده، خوش‌قدم و شب در موزه شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۴ در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

حال با گذشت ۶ سال از مرگ این ستاره محبوب، مستندی درباره آخرین روزهای زندگی وی ساخته شده که قرار است روز اول سپتامبر پخش شود.

این مستند که آرزوی رابین (Robin’s Wish) نام دارد، داستان مبارزه ویلیامز با نوع نادری از زوال عقل را روایت می‌کند و بخشی از آن به مصاحبه با جمعی از نزدیکترین افراد به این بازیگر اختصاص دارد.

یکی از این افراد شاون لوی (Shawn Levy) فیلمساز کانادایی است که در فیلم شب در موزه با ویلیامز کار کرد. لوی در این مستند درباره تجربه همکاری با این بازیگر در آخرین قسمت این مجموعه سینمایی می‌گوید که دو سال قبل از مرگش فیلمبرداری شد.

سوزان ویلیامز همسر این بازیگر محبوب به تازگی در گفتوگو با نشریه اینترتیمنت ویکلی عنوان کرد: با کمک‌های ارزشمند متخصصان برجسته پزشکی، سرانجام توانستم از آنچه بر من و رابین گذشته بود سردربیاورم، تجربه ما با علم همخوانی داشت. و چیزی که در این راه کشف کردم از من و رابین فراتر می‌رفت. داستان کامل در جریان ساخت این فیلم آشکار شد، فیلمی که حقیقتی را در خود دارد که من و رابین به دنبالش بودیم.

وی در توضیح عنوان انتخابی برای این مستند نیز گفت: رابین میخواست به همه ما کمک کند کمتر بترسیم. این آرزوی رابین بود. ما قبلا درباره این که میخواهیم میراثمان در زندگی چه باشد گفتگو کرده بودیم؛ این که وقتی زمان رفتن برسد، دلمان می‌خواهد چه احساسی را در مردم ایجاد کنیم. رابین بدون درنگ گفته بود می‌خواهد به مردم کمک کند کمتر بترسند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها