رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507815

شمار جهانی مبتلایان کرونا به بیش از ۲۰ میلیون نفر رسید

ساعت 24 -به دنبال شیوع ویروس همه گیر کرونا در بامداد دوشنبه شمار جهانی مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ به ۲۰ میلیون و ۶۱۴ نفر رسید.

dir="RTL"> از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا تا ۷۳۳ هزار و ۲۳۴ نفر رسیده است. براساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، ۴۵ هزار و ۷۳ نفر مبتلا به ویروس کرونا شده و ۴۸۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش ایرنا شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا نیز به پنج میلیون و ۱۹۶ هزار و ۶۶۸ نفر و مرگ و میر نیز به ۱۶۵ هزار و ۵۶۴ نفر رسیده است. شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون دو میلیون و ۶۶۲ هزار نفر گزارش شده است. براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، بعد از آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در جهان هستند. امریکا در حالی شاهد افزایش شیوع کرونا و افزایش مرگ و میر است که دولت ترامپ هرچه بیشتر تلاش می‌کند ، هرچه زودتر شرکت‌های تجاری ، مراکز اقتصادی را باز کند.

ترامپ که با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات شاهد کاهش بی‌سابقه هواداران است، همچنین برای این که شرایط کشور راعادی نشان دهد ، مدعی شده که واکسن کرونا ایالت متحده احتمالاً تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. برخلاف اظهارات ترامپ متخصصان بهداشتی مطرح آمریکا و ستاد مبارزه با کرونا اظهارات ترامپ را نمی‌توانند تایید نمی کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها