رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507829

جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می شوند؟

ساعت 24-نماینده ساری گفت: دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

علی بابایی کارنامی در نشست خبری خود به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه تفکر و گفتمان کارگری متعلق به اکثریت جامعه است، اظهار کرد: موضوع سهام عدالت افراد جا مانده که بیشتر شامل کارگران می شود در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کارگران کمتر به حق خودشان دست یافتند به طوری که در حوزه عدالت اجتماعی اشتغال رفاه معیشت انتقاداتی وجود دارد و سبد هزینه کارگران بیان کننده مظلومیت کارگران می باشد، با توجه به اینکه خواسته و مطالبه نظام حاکمیت حمایت از قشر کارگر است، حمایت از قشر کارگری جز برنامه های اصلی قرار دارد.

بابایی تاکید کرد: ارتقای وضعیت معیشتی کارگران و کارمندان در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد و به طور قطع محقق می شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اعمال حق مسکن کارگری مورد تاکید مجلس است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حق مسکن کارگران در بودجه امسال پیش بینی نشده، باید به صورت بودجه تکمیلی و ترمیمی اعمال شود.

تصویب طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت در مجلس

وی با بیان اینکه در بحث سهام عدالت در حق کارگران جفا صورت گرفته و سهام ترجیحی بی عدالتی برای کارگران است، گفت: سهام عدالت با رویکرد دهک های پایین می بایست اعمال شود و همچنین شرط سنی در آن نباید وجود داشته باشد، همچنین دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها