رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507954

برتری یک برصفر استقلال مقابل سپاهان در نیمه اول

ساعت 24 - در جریان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی دو تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با برتری یک گله آبی‌ها به پایان رسید.

dir="RTL">این مصاف در اوایل بازی، بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم بیشتر در میانه زمین یکدیگر را محک زدند. اولین موقعیت جدی این بازی در دقیقه ۱۱ رخ داد. همکاری بازیکنان آبی پوش و پاس مهدی قایدی در ۱۸ قدم حریف، ارسال میلیچ از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان را به همراه داشت و ضربه علی کریمی را در نهایت پیام نیازمند دفع کرد.

در ادامه بازهم استقلالی ها بودند که حملات خود را روانه دروازه سپاهان کردند. حرکت انفرادی مهدی قایدی در دقیقه ۱۵، این بازیکن را تا محوطه جریمه حریف پیش برد اما ضربه قایدی به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

سپاهان در دقیقه ۲۰ با ضربه از راه دور محمد محبی، دروازه استقلال را تهدید کرد که این موقعیت را سید حسین حسینی بدون هیچ مشکلی مهار کرد.در دقیقه ۲۳، استقلال روی یک ضربه کاشته، صاحب موقعیت شد که شوت وریا غفوری با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، دو تیم سعی داشتند موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند اما فرصت‌های نصفه و نیمه شاگردان فرهاد مجیدی و امیرقلعه نویی نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد.در دقیقه پایانی این بازی خطای مصلح روی قایدی یک پنالتی برای آبی‌ها به همراه داشت که غفوری در دقیقه ۷+۴۵ آن را به گل تبدیل کرد.

در این بازی احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با همراهی رضا شعبانی از معاونان این باشگاه جهت تماشای بازی آبی‌ها و سپاهان در استادیوم آزادی حضور داشتند.

فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته برای روحیه دادن به هم تیمی‌های خود در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند و مهدی قایدی.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمدرضا مهدی زاده، شایان مصلح، محمدطیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امیدنورافکن، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محمد محبی و کی روش استنلی.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها