رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508205

تولید نفت آمریکا حدود یک میلیون بشکه کاهش می یابد

ساعت 24-اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت خام این کشور انتظار می رود امسال روزانه 990 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 11.26 میلیون بشکه در روز برسد. این رقم بسیار بیشتر از پیش بینی ماه گذشته است که روزانه 600 هزار را پیش بینی کرده بود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت خام این کشور انتظار می رود امسال روزانه 990 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 11.26 میلیون بشکه در روز برسد. این رقم بسیار بیشتر از پیش بینی ماه گذشته است که روزانه 600 هزار را پیش بینی کرده بود.

این سازمان انتظار دارد که مصرف مواد نفتی و سوخت مایع دیگر آمریکا در سال 2020 روزانه 2 میلیون بشکه کاهش یابد و به 18.46 میلیون بشکه در روز برسد که اندکی کمتر از رقمی است که قبلا پیش بینی شده بود. این رقم 2.12 میلیون بشکه در روز بود.

به علت شیوع کرونا در جهان، قیمت نفت امسال کاهش یافت و به تقاضا برای نفت در جهان خسارت زد و محدودیت های مسافرتی در دنیا ایجاد کرد.

با این حال، مصرف در جهان از جمله در آسیا شروع به بهبود کرده است زیرا برخی از کشورها محدودیت های قرنطینگی و ماندن در خانه را کاهش دادند.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تقاضا برای مواد نفتی و سوخت های مایع در ماه جولای به طور متوسط حدود 93.4 میلیون بشکه در روز بود. تقاضا نسبت به سال گذشته روزانه 9.1 میلیون بشکه کاهش یافته است اما از متوسط 85 میلیون بشکه در روز در سه ماهه دوم بیشتر است.

کاهش قیمت ها همچنین، تولیدکنندگان آمریکایی را بر آن داشت که حفاری های جدید را کاهش دهند و تولید از چاه های موجود را کم کنند.

پیش بینی EIA برای تولید نفت آمریکا در سال 2021 کاهش روزانه 120 هزار بشکه و رسیدن به تولید روزانه 11.14 میلیون بشکه در روز است درحالی که قبلا کاهش 620 هزار بشکه در روز را پیش بینی کرده بود.

انتظار می رود تقاضا برای نفت در آمریکا در سال آینده 1.57 میلیون بشکه در روز افزایش یابد و به 20.03 میلیون بشکه در روز برسد که در مقایسه با برآورد قبلی افزایش 1.6 میلیون بشکه ای را نشان می دهد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها