رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508407

کلینتون: دادستان کل ترامپ هرکاری برای نگه‌داشتن او در کاخ سفید انجام میدهد

ساعت24-رقیب انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2016 گفت، او به راحتی قدرت را کنار نخواهد گذاشت و دادستان کل دولت وی هرکاری برای ابقایش در کاخ سفید انجام خواهد داد.

laquo;هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا بار دیگر درخصوص احتمال باقی ماندن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور در کاخ سفید با وجود شکست در انتخابات هشدار داد.

کلینتون در مصاحبه با «سی‌اِن‌اِن» گفت: «نمی‌خواهم مردم را بترسانم اما می‌خواهم که آماده باشید. تمام دلایل لازم را دارم که باور داشته باشم ترامپ درصورت شکست، به آرامی در تاریکی شب محو نخواهد شد».

این سیاست‌مدار آمریکایی که در سال ۲۰۱۶ رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بود افزود: «او (ترامپ) تلاش خواهد کرد که ما را سردرگم کند. او تلاش خواهد کرد همه نوع پرونده قضایی را پیش بکشد».

کلینتون در ادامه گفت: «او رفیقش [ویلیام] بار دادستان کل را آماده دارد تا هر کاری که لازم باشد برایش انجام دهد».

ترامپ که در نظرسنجی‌های متخلف آمریکا از «جو بایدن» رقیب دموکرات خود عقب افتاده است بارها اعلام کرده به احتمال زیاد در انتخابات ریاست‌جمهوری تقلب گسترده رخ خواهد داد.

ترامپ مدعی است برگزاری انتخابات به صورت پستی که برای ممانعت از شیوع بیشتر ویروس کرونا در آمریکا پیشنهاد شده است، راه را برای هرگونه تخلف انتخاباتی باز می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز گفته بود، از آنجا که روند استیضاحش دو سال از وقت وی در دولت را گرفت، تعداد سال‌های بیشتری را در کاخ سفید بماند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها