رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508410

جانسون: در اجرای قرنطیه مسافران خارجی «بی رحمانه» عمل میکنیم

ساعت24-نخست‌وزیر انگلیس گفت، درخصوص اعمال قوانین قرنطینه بر روی مسافرانی که از کشورهای دوست به این کشور سفر کنند، هیچ رحمی وجود نخواهد داشت.

laquo;بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس روز جمعه خطاب به فرانسه گفت، کشورش در اجرای قوانین قرنطینه «بی‌رحمانه» عمل می‌کند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، جانسون در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره احتمال خروج فرانسه از لیست کشورهای مورد اطمینان درخصوص سفر به انگلیس گفت: «باید حتی با عزیزترین دوستان و شرکایمان در سرتاسر جهان، در این مورد کاملاً بی‌رحم باشیم، ».

نخست‌وزیر انگلیس افزود: «امروز بعد از ظهر نگاهی به داده‌ها می‌اندازیم تا ببینیم اوضاع [شیوع کرونا در] فرانسه و دیگر کشورها به چه سمتی پیش می‌رود و نمی‌توانیم در مورد وضعیت خودمان خیلی با رضایت صحبت کنیم».

روز چهارشنبه وزارت بهداشت فرانسه ۲۵۲۴ مورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشور را گزارش کرد که از زمان اعمال قوانین قرنطینه در این کشور بی سابقه است.

گمان می‌رود اعمال قرنطینه ۱۴ روزه بر مسافران، برای انگلیس که سالانه میزبان بیش از ۳.۵ گردشگر فرانسوی است، تأثیراتی منفی به دنبال داشته باشد.

از سوی دیگر، دولت انگلیس ظرف چند روز اخیر بارها به فرانسوی‌ها درخصوص عدم جلوگیری از ورود مهاجران از طریق این کشور هشدار داده و اعلام کرده است، اگر مهاجرانی از طریق فرانسه به سمت انگلیس بروند ممکن است به خاک فرانسه بازگردانده شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها