رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 512916

دزدی میلیاردی از طلافروشی پدر/ سه متهم بازداشت شدند

ساعت 24-چندی قبل مرد طلافروشی با مراجعه به پلیس از سرقت حدود یک میلیارد تومان سکه و طلا از داخل مغازه اش در کرمانشاه خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: پس از این شکایت تیم کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کرمانشاه با حضور در محل و بررسی های ابتدایی دریافتند سرقت توسط یک آشنا رخ داده چرا که سارق یا سارقان بدون تخریب در یا شکستگی شیشه مغازه وارد شده اند و در حالی که آشنایی کاملی با محل نگهداری طلاها داشته اند اقدام به سرقت کرده‌اند .
در ادامه تحقیقات مرد طلافروش گفت چند روز قبل از این سرقت کلید گاوصندوق مغازه را گم کرده و روزی که کلیدها گم شده بود شریک وی به همراه پسر و دوست پسرش در مغازه حضور داشته‌اند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی به سراغ این افراد رفتند که در نهایت دوست پسر صاحب مغازه در بازجویی ها به سرقت کلید گاوصندوق با همکاری پسر صاحب مغازه اعتراف و عنوان کرد در فرصتی مناسب هر دو نفر اقدام به سرقت طلاها و سکه های موجود کرده اند.

در ادامه پسر مرد طلافروش نیز دستگیر شد و به همدستی با دوستش برای سرقت طلاهای مغازه پدرش اعتراف و عنوان کرد اموال مسروقه را در خودروی ۲۰۶ یکی از دوستانش مخفی کرده است که با راهنمایی وی خودروی مورد نظر کشف و پس از بازرسی های لازم همه طلا و سکه های سرقتی کشف شد.
بدین ترتیب هر سه متهم بازداشت شدند و پسر شاکی اختلاف خانوادگی با پدرش را انگیزه این سرقت اعلام کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صاحبان اصناف بخصوص مشاغلی مانند طلافروشی ها بهتر است از دوربین های مداربسته استفاده کرده و نسبت به حمل و نگهداری مناسب کلید مغازه خود دقت بیشتری داشته باشند.
وی گفت: موضوع دیگری که صاحبان طلافروشی ها باید نسبت به آن حساس باشند این است که کلید مغازه خود را به راحتی در اختیار و دسترس دیگران قرار ندهند تا اینگونه با مشکل مواجه نشوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها