رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513935

رسول‌پناه: به دلیل نداشتن کرسی در AFC همه چیز علیه ماست

ساعت24-سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه نسبت به قضاوت داور دیدار برابر الدحیل اعتراض رسمی کرده است.

به نقل از باشگاه پرسپولیس، در حالی که قرار بود مهدی رسول پناه با پرواز چهارشنبه شب به دوحه پرواز کند اما وضع قوانین جدید در خصوص پروتکل‌های بهداشتی در کشور قطر مانع این سفر شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: قرار بر این بود که من با پرواز ساعت ۲۲:۴۵ به دوحه پرواز کنم و بر همین اساس ساعتی قبل از پرواز چهارشنبه به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتم. پس ازمدتی به ما اطلاع دادند کشور قطر قوانین جدیدی در پذیرش و جا به جایی مسافران وضع کرده است و امکان سفر وجود ندارد!

او ادامه داد: این در حالی بود که تا یکی دو روز قبل از آن برخی دوستان و همکاران ما به قطر سفر کردند و مشکل خاصی هم به وجود نیامد. با کارشکنی مسوول پرواز قطری، این پرواز را از دست داده و تلاش کردیم با پرواز ٤/٤٠ صبح به دوحه برویم. همزمان شروع به رایزنی کردیم بلکه بتوانم در بازی با الشارجه امارات کنار تیم پرسپولیس باشم اما پس از ۷ ساعت معطلی در فرودگاه به بنده اعلام کردند امکان سفر وجود ندارد و اگر هم مقدمات آن جور شود باید ٧ روز در هتل دیگری غیر از دوسیت قرنطینه شوید!

رسول پناه افزود: هر چه قدر گفتم که تیم ما پنج‌شنبه بازی دارد و من برای این مسابقه حساس می‌خواهم به قطر بروم و ٧ روز کجا قرنطینه شوم؟! هرچه هم تلاش کردیم و به این در و آن در زدیم بی‌فایده بود. متأسفانه به نظر من انتخاب قطر به عنوان میزبان لیگ قهرمانان آسیا اشتباه بود و به نظر می‌رسد دست‌هایی در کار است که نتایج این مسابقات در زمین رقم نخورد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با لحنی ناراحت و شاکی از اتفاقات به وجود آمده گفت: ما بلافاصله پس از سوت پایان بازی پرسپولیس و الدحیل به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه کتبی زده و به ماجرای عجیب بخشیده شدن مهدی بن عطیه و قضاوت ناعادلانه داور سریلانکایی اعتراض کردیم اما به دلیل نداشتن کُرسی در AFC و نداشتن نفوذ فدراسیون فوتبال کشورمان همه چیز در این رقابت‌ها علیه ماست. البته اگر به نتیجه نرسیم به فدراسیون جهانی فوتبال نامه کتبی خواهیم زد.

رسول پناه در ادامه افزود: کشور قطر نمی‌تواند و نباید میزبان جام جهانی باشد. وقتی نمی‌توانند میزبان ۱۶ تیم باشگاهی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشند چگونه می‌خواهند جام جهانی با آن عظمت را برگزار کنند؟

وی با رد شایعه بازجویی در فرودگاه به دلیل همراه داشتن بیش از حد ارز، گفت: اصلا و ابدا این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست چرا که ما از بانک مرکزی مجوز قانونی برای بردن ارز به عنوان پاداش اعضای تیم پرسپولیس را داشتیم. تنها دلیل برهم خوردن این سفر کارشکنی و ممانعت قطری‌های میزبان با وضع قوانین سخت گیرانه جدید بوده است و بس!

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: ما در روزهای گذشته به اتفاق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درگیر فراهم کردن پول بازیکنان بودیم و بخشی از مطالبات به حساب اعضای تیم واریز شد. هم‌چنین به موازات آن درگیر ماجرای شکایت آقای برانکو و جور کردن منابع مالی هستیم که در موعد مقرر مطالبات ایشان را هم پرداخت کنیم. بر همین اساس برنامه سفر بنده به قطر به چهارشنبه موکول شد که با کارشکنی قطری‌ها انجام نشد. لذا باشگاه شکایت رسمی را از قطر ایرلاین انجام داده است. ان‌شاءالله یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس در زمین بازی جواب همه کارشکنی‌های خارج از زمین از جمله ناداوری، پاک کردن کارت قرمز بازیکن تیم قطری و ماجرای به وجود آمده اخیر را با ارائه یک بازی قدرتمندانه خواهند داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها