رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513936

سوارس با چشمان گریان: همیشه قدردان بارسلونا خواهم بود

ساعت24-مهاجم اروگوئه‌ای در مراسم خداحافظیش با بارسلونا احساساتی شد و اعلام کرد همیشه قدردان باشگاه کاتالانی خواهد بود.

به نقل از آس، لوییس سوارس پس از شش سال بارسلونا را ترک کرد. مهاجم اروگوئه‌ای در این مدت به سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه کاتالانی تبدیل شد و در فصل جدید با پیراهن اتلتیکومادرید در لالیگا به میدان خواهد رفت. بارسا به منظور خداحافظی با سوارس مراسمی تدارک دید که علاوه بر خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه)، لیونل مسی و همسرش، سرخیو بوسکتس، سرخی روبرتو، جرارد پیکه و جوردی آلبا هم حضور داشتند.

مهاجم اروگوئه‌ای با چشمان گریان گفت: قدردانی می‌کنم. همه چیز ناگهانی پیش رفت و من آمادگی نداشتم. از باشگاه تشکر می‌کنم که در سال ۲۰۱۴ پس از اشتباهی که مرتکب شدم به من اعتماد کرد (سوارس در جام جهانی برزیل کیه‌لینی را گاز گرفت و چند ماه از حضور در میادین محروم شد). باشگاه از شروع با من فوق العاده رفتار کرد. من به بارسا آمدم تا به رویایم واقعیت ببخشم یعنی بازی کردن در بهترین تیم دنیا. به خاطر همه چیز احساس غرور می‌کنم. به خاطر داشتن چنین دوستانی احساس غرور دارم. سال‌های زیاد و خوبی بود که موجب شد شاد شوم. خانواده‌ام از بودن در اینجا لذت بردند و به من کمک کردند. آن‌ها از سختی‌هایم آگاه بودند. با این حال همه چیز برایم زیبا باقی خواهد ماند. فرزندانم گلزنی‌هایم را در کنار بهترین بازیکن تاریخ تماشا کردند. از هواداران و کادرفنی قدردانی می‌کنم.

سوارس در ادامه اظهار کرد: هرگز تصور نمی‌کردم چنین آماری را در بارسا به دست آورم. شما نمی‌دانید تا چه مدت می‌توانید در بالاترین سطح بازی کنید. از شش سالی که در اینجا حضور داشتم راضی‌ام. لحظات زیادی در خاطرم خواهد ماند و لحظات بدی که نباید فراموششان کنم. نخستین لالیگا، فتح لیگ قهرمانان، گلزنی برای بارسلونا جزو خاطراتی هستند که هرگز فراموش نخواهند شد. من با بازیکنانی هم بازی شدم که انگار پلی استیشن هستند. این مراسم را هم فراموش نمی‌کنم. خیلی زیباست که هم تیمی‌هایم در اینجا حضور دارند. اکنون باید خود را برای دوران جدیدی آماده کنم.

در یک ماه اخیر جو متشنج و عجیبی در باشگاه حکم فرما بود و مسی می‌خواست بارسا را ترک کند و سوارس بماند. مهاجم جدید اتلتیکو در این رابطه گفت: ماه دیوانه واری بود. اتفاق‌هایی رخ دادند و از مسائلی صحبت کردند که واقعیت نداشت. با این حال باید خود را از این مسائل دور می‌کردیم. همه می‌دانند که من و مسی چه رابطه‌ای داریم. باید نسبت به عملکردمان در این سال‌ها افتخار کنیم.

سوارس درباره جدایی‌اش هم اظهار کرد: گاهی اوقات بازیکن و باشگاه نیاز به تغییرات دارند. در این مورد سرمربی من را نمی‌خواست. من در حالی بارسا را ترک می‌کنم که احساس می‌کنم انتظارات را برآورده کردم. توانستم سومین گلزن برتر باشگاه شوم که هرگز تصور نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد.

مهاجم اروگوئه‌ای در مورد امضای قراداد با اتلتیکو اظهار کرد: پیشنهادات زیادی داشتم. می‌خواستم به تیمی بروم که بتواند با بارسا و رئال مادرید رقابت کند. رویارویی با تیم و هم تیمی‌های سابقت خاص خواهد بود. همه تلاش خواهیم کرد که بهترین عملکرد را برای تیم خود داشته باشیم.

سوارس در پایان به مسی اشاره کرد و گفت: او باید با شرایط عجیبی روبرو شود. ابتدا جدایی‌ام از بارسلونا و سپس بازی کردنم برای حریف مستقیم. ما قبلا در تیم ملی با اروگوئه و آرژانتین برابر هم قرار گرفته بودیم و مشکلی نداشتیم. اکنون با یک تیم دیگر برابر مسی بازی خواهم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها