رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513937

پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس واگذار می شوند

ساعت24-معاون پارلمانی و حقوقی مجلس وزارت ورزش و جوانان به اشاره واگذاری دو شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس و استقلال گفت: امیدواریم بتوانیم در پاییز مقدمات واگذاری این دو شرکت مهم را از طریق فرابورس به مردم فراهم کنیم.

جمشید تقی زاده پنجشنبه ۳ مهرماه در آیین افتتاح ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهید روحیان شهرستان ملایر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دستاوردهای دولت از سال92 در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در سال 92 ، ما 22 هزار پروژه های ورزشی در سطح کشور داشتیم که امروز این اماکن و پروژه های ورزشی به 61 هزار رسیده که دستاورد مهمی در این دولت و دولت قبلی بوده است.


وی به فرمایشات رهبری در زمینه توجه به حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: انتصاب 11 مدیرکل جوان با میانگین سنی 40 تا 41 سال طی سال گذشته شکوفایی جوانان عزیز را در رأس مدیریت های استان های ما و در بخش های دیگر نشان می دهد.

وی به تصویب لایحه شرح وظایف ورزش در مجلس شورای اسلامی پس از 51 سال اشاره و اظهار کرد: تصویب این لایحه گام بسیار بزرگی در حوزه ورزش و جوانان است و هدیه بزرگی از طرف مجلس شورای اسلامی به دولت و حوزه ورزش و جوانان خواهد بود.

تقی زاده همچنین به فراهم شدن مقدمات نظام باشگاه داری کشور اشاره و خاطرنشان کرد: با واگذاری ورزش به بخش خصوصی ما شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در این حوزه خواهیم بود.

معاون پارلمانی و حقوقی مجلس و وزارت ورزش و جوانان به واگذاری دو شرکت فرهنگی، ورزشی مهم کشور یعنی پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و گفت: مسئولیت واگذاری این دو شرکت به بنده واگذار شده که مقدمات کار را آماده کردیم و امیدواریم به برکت دعای خیر مردم بتوانیم در پاییز مقدمات واگذاری این دو شرکت مهم را از طریق فرابورس به مردم فراهم کنیم که تحول شگرفی در بخش ورزشی کشور بوجود خواهد آورد چرا که به مردم سپرده می شود.

وی از وجود 35 هزار سمن در کشور که مشغول به فعالیت هستند، خبر داد و تصریح کرد: این یکی از گام های مثبتی بوده که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم آن را تکمیل کنیم و شاهد توسعه این سمن ها از طریق بخش های جوانان باشیم.

وی در پایان کارکرد اصلی دولت را افزایش نشاط و شادی و ایجاد انگیزه در جامعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم نمایندگان انقلابی مجلس نگاه ویژه ای به حوزه ورزش و جوانان در زمینه تخصیص اعتبارات لازم به این حوزه در سال 1400 داشته باشند.


در ادامه استاندار همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افتتاح هر هفته پروژه های ملی در سراسر کشور را از توفیقات دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: این هفته نوبت به حوزه ورزش و جوانان و میراث فرهنگی رسید که باید به مردم عزیز به ویژه جوانان شهرستان تبریک گفت.

سیدسعید شاهرخی به استعدادهای فوق العاده شهرستان ملایر در همه زمینه ها اشاره کرد و افزود: شهرستان ملایر به واسطه مردم سخت کوش و پرتلاشش، یکی از شهرستان های بالنده و پیشتاز ما در حوزه های مختلف اقتصادی و اشتغال است همچنین در حوزه جوانان ما قهرمانان بسیاری در سطح جهانی و ملی در شهرستان داریم.

وی با بیان اینکه این مردم سزاوار همه نوع خدمتی هستند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم مشکلات شهرستان را با همکاری خود مردم دنبال کنیم و امیدواریم بتوانیم زمینه ارتقاء بیش از این ورزشگاه را در حوزه ورزش و جوانان فراهم کنیم. امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستان تیم فوتبال لیگ 2 را در فصل آینده برای شهرستان ملایر داشته باشیم.


به گزارش ایسنا، ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهید روحیان شهرستان ملایر با مساحت ۱۶هزار متر مربع به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح شد. ساخت این ورزشگاه از سال۸۹ با اعتبار کل ۲۱۶ میلیارد ریال آغاز شده و با اعتبار ۲۰میلیارد ریال امسال به بهره برداری رسید. این ورزشگاه شامل سکوی تماشاگران، پیست تارتان، فضای اداری،سرویس بهداشتی رختکن و ... است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها