رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513938

سرمربی الهلال: ظالمانه‌ترین تصمیم را علیه ما گرفتند/ میخواهند تیم دیگری قهرمان شود

ساعت24-سرمربی الهلال عربستان به انتقاد از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره کنار گذاشتن تیمش از لیگ قهرمانان آُسیا پرداخت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا باتوجه به شیوع شدید کرونا در بین بازیکنان الهلال و مواجه شدن این تیم با کمبود بازیکن تصمیم گرفت که مدافع عنوان قهرمانی را باوجود صدرنشینی کنار بگذارد.

لوچسکو سرمربی رومانیایی الهلال در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی برو اسپورت گفت: آنچه اتفاق افتاد از ظالمانه‌ترین تصمیماتی بود که در فوتبال گرفته شد. ما خود را قربانی کردیم و به رقابت احترام گذاشتیم. با بیش از 50 مبتلا به ویروس کرونا زندگی می‌کردیم.

او ادامه داد: نمی‌دانم که چرا بازی‌های غرب آسیا در این زمان برگزار شد این درحالی است که هنوز تیم‌های شرق آسیا بازی نکرده‌اند. می‌توانستند تصمیم‌های زیادی بگیرند و حتی بازی‌ها را به تعویق اندازند.

سرمربی الهلال در پایان گفت:ما صرف نظر از بازی پایانی به مرحله بعد راه پیدا کردیم. چرا باید کنار گذاشته شویم؟ این تصمیم ظالمانه بود. آن‌ها زمانی کافی داشتند تا جدول بازی‌ها را تغییر دهند. من بر این باور هستم که دست‌های پشت پرده‌ای پشت کنار گذاشتن الهلال بود تا تیم دیگری بتواند به راحتی جام قهرمانی را بالای سر برد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها