رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513941

جهانبخش به رکورد آندرانیک رسید/ ۲ گل تا رسیدن به دژاگه

ساعت24-علیرضا جهانبخش توانست تعداد گلهای خود را در فوتبال انگلیس به چهار گل برساند و با رکورد آندرانیک تیموریان برابری کند.

علیرضا جهانبخش توانست برای دومین هفته پیاپی در فوتبال انگلیس و جام اتحادیه گلزنی کند. او بعد از گلزنی برابر پورثموث توانست دروازه پرستون را نیز باز کند. این چهارمین گل بازیکن ایرانی در فوتبال انگلیس بود. بازیکنی که خیلی به درخشش او امیدوار هستیم و انتظار داریم با بازیهای خوبی که حداقل در این فصل از خود نشان داده است در ترکیب تیمش به میدان برود.

آقای گل فوتبال هلند می تواند بیش از این ها در فوتبال انگلیس بدرخشد اگر گراهام پاتر رفتار مهربانانه تری با او داشته باشد.

جهانبخش در لیگ برتر توانست دروازه چلسی و بورنموث را باز کند و اکنون با گلزنی در بازی برابر پورثموث و پرستون چهارمین گل خود را برای برایتون به ثمر رسانده است و این نوید یک فصل خوب برای او را می دهد.

درخشش در فوتبال انگلیس برای بازیکنان ایرانی که به گواه خیلی ها سخت ترین و جذاب ترین لیگ دنیا است، اتفاقی ساده نبوده است که زیاد اتفاق افتاده باشد. پیش از جهانبخش تنها آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه بازیکنانی بودند که در این لیگ توانسته بودند گلزنی کنند.

آندرانیک تیموریان اولین ایرانی گلزن در لیگ برتر انگلیس بود. او در فصل اول حضور در بولتون توانست عملکرد خوبی داشته باشد و ۲ گل در لیگ برتر و ۲ گل در جام حذفی به ثمر رساند تا ۴ گله باشد.

آندو در فولام و بارنزلی نیز در فوتبال جزیره بازی کرد.

اشکان دژاگه موفق ترین ایرانی تاریخ لیگ برتر است که توانسته است ۶ گل در فوتبال انگلیس (۵ گل در لیگ برتر - یک گل در جام حذفی) به ثمر برساند. عملکرد او در فصل دوم حضور در فولام طوری بود که با رای هواداران به عنوان بهترین بازیکن فصل از نگاه تماشاگران فولام انتخاب شد.

حالا علیرضا جهانبخش که با تلاش زیاد خودش را به ترکیب اصلی تیمش نزدیک کرده است می تواند با زدن دو گل دیگر به رکورد ۶ گل اشکان دژاگه در فوتبال انگلیس برسد. تیم او باید این هفته برابر منچستریونایتد در لیگ برتر به میدان برود و انتظار می رود جهانبخش بتواند در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها