رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514066

قلعه‌نویی: بازی در لیگ قهرمانان آسیا آسان‌تر از بازی با ماشین‌سازی است!

ساعت 24-سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: درباره گل‌گهر باید بگویم که بسیار تیم خوبی است و من با مطالعه این تیم را انتخاب کردم.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل ماشین سازی در جمع خبرنگاران درخصوص نتایج نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان اظهار داشت: دو تیم ما آبروداری کردند و شهر خودرو و سپاهان هم خیلی خوب بازی کردند ولی بدشانس بودند. درباره گل‌گهر باید بگویم که بسیار تیم خوبی است و من با مطالعه این تیم را انتخاب کردم. امسال هم به دنبال این هستیم که این تیم ثبات پیدا کند و باید از استاد خودم مجید جلالی تشکر کنم. در مجموع در این باشگاه همه چیز خوب است و احتیاج به کار بیشتر داریم.

وی درباره افزایش رقم‌ قرارداد بازیکنان تصریح کرد: قیمت‌ها وحشتناک است ولی اگر با تورم مقایسه کنیم این طور نیست. الان آپارتمانی را که قبلا به قیمت متری ۳ میلیون می‌توانستیم خرید کنیم، الان باید با قیمت ۴۰ میلیون بخریم، اما اگر رقم‌ها را نسبت به حقوق کارگران مقایسه کنیم باید بگویم که در حق آنها اجحاف می‌شود. بازیکن حقش است و ۱۰ سال تاریخ مصرف دارد. در تیم گل‌گهر هم ما براساس یک بودجه مشخص کار کردیم و قیمت‌های ما هم معمولی است و زیاد هزینه نکردیم. ما یکی دو بازیکن دیگر نیاز داریم تا به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره قانوت ممنوعیت جذب بازیکن خارجی خاطرنشان کرد: این قانون کارشناسی نشده است و مثل قانونی که چند سال پیش برای سقف رقم قراردادها گذاشتند، هست و آسیب‌زاست و قیمت‌ها را بالا برده است. روزی که من استنلی را به ایران آوردم قراردادش صد و خرده‌ای هزار دلار بود و ۶ هفته هم نگذاشتم بازی کند چون با مطالعه این بازیکن را آوردیم. درباره این قانون مطالعه‌ای انجام نشده است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که در هفته‌های گذشته خبرهایی منتشر شد که مسئولان باشگاه استقلال با او مذاکره کرده‌اند، گفت: من در گل‌گهر مسئولیت دارم و اصلا وارد حرف‌های حاشیه‌ای نشویم بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که درست است که فاصله بازیکنان ایرانی با حریفان‌شان در لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب زیاد شده است؟ اظهار کرد: من این حرف را قبول ندارم، ما تنها چیزی که در فوتبال‌مان داریم نیروی انسانی است. بازی در لیگ قهرمانان آسیا آسان‌تر از بازی امروز ما مقابل ماشین‌سازی است. تیم‌های السد، الهلال و یکی دو تیم دیگر را کنار بگذاریم، بقیه تیم‌ها در حد تیم‌های نهم جدول ما هستند. من تنها مربی در تاریخ جام باشگاه‌های آسیا هستم که با ۴ تیم مختلف صعود کردم، در آسیا چنین چیزی وجود ندارد. شناخت زیادی دارم و می‌دانم که آنجا بازی کردن خیلی راحت‌تر از بازی امروز ما با ماشین‌سازی است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در پایان در خصوص حضور مربیان جوان در لیگ برتر گفت: حضور آنها را تبریک می‌گویم این موضوع نیاز است که یک پشتوانه‌سازی شود، در سال گذشته هم مربیان جوان خوب جواب دادند. وحید بیات‌لو سرمربی جوان ماشین‌سازی هم مطمئناً آینده درخشانی دارد.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها