رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514068

چشم اسکوچیچ ستاره استقلال را گرفت

ساعت 24-فدراسیون فوتبال پاسپورت مهدی قایدی را تحویل گرفته تا برای او ویزای سفر به ازبکستان بگیرد.

این اتفاق نشان می دهد اسکوچیچ – سرمربی تیم ملی قصد دارد او را برای این بازی به اردوی تیم ملی دعوت کند. البته از آنجایی که گرفتن ویزا برای بازیکنان زمان بر است معمولا فدراسیون فوتبال برای همه بازیکنان مد نظر سرمربی تیم ملی ویزا دریافت می کند در حالی که ممکن است برخی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند نظر مساعد سرمربی را جلب نکنند و یا مصدوم شوند و در نهایت در سفر همراه تیم ملی نباشند.

مهدی قایدی البته نه به خاطر درخشش در بازی با الاهلی بلکه مدتی است که به خاطر درخشش در بازی های لیگ برتر نظر مساعد اسکوچیچ را جلب کرده و به طور حتم یکی از بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی برای بازی با ازبکستان خواهد بود. این بازی 17 مهر در تاشکند برگزار می شود. قرار است تیم ملی 21 مهر هم با تیم مالی بازی کند.

حضور مهدی قایدی در اردوی تیم ملی می تواند سبک بازی ایران در حمله را کمی تغییر دهد؛ آخرین باری که تیم ملی در ترکیب از یک بازیکن ریز نقش تکنیکی سود می برد دوره بازی خداداد عزیزی بود. بازیکن توانمندی که به دلیل زدن گل صعود تیم ملی به جام جهانی 1998 فرانسه حماسه ساز ملبورن لقب گرفت. اما اینبار هافبک خلاق و گلزن تیم ملی از بوشهر می آید و به همین خاطر همه به او می گویند باشو. البته که قیاس این دو بازیکن درست نیست اما می شود به این نکته اشاره کرد مهدی قایدی هم بازیکن توانمندی است و در صورت اینکه به حاشیه نرود و این روند را حفظ کند باز هم می تواند بازی خوب در برابر الاهلی را تکرار کند؛ بعد از درخشش در بازی های داخلی حالا نوبت درخشش در بازی های بین المللی است و این اتفاق می تواند مهدی را تبدیل به یک بازیکن فرامرزی کند.

مهدی قایدی به همراه تیم ملی جوانان در جام جهانی جوانان در سال 2017 حضور داشت و برای تیم امید هم در مقدماتی المپیک 2020 توکیو که البته برگزار نشد بازی کرد. دعوت به اردوی تیم ملی و بازی احتمالی در برابر ازبکستان اولین حضور او در اردوی تیم ملی و اولین بازی اش با پیراهن تیم ملی خواهد بود.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها