رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514579

هلال احمر گروه‌های ارزیاب را به منطقه زلزله‌زده اصفهان اعزام کرد

ساعت 24- مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از اعزام دو گروه ارزیاب واکنش سریع به منطقه زلزله‌زده ونک استان اصفهان و آلونیه(چهارمحال بختیاری) به منظور ارزیابی اولیه زلزله بوقوع پیوسته در این منطقه خبر داد.

حسین درخشان روز سه شنبه افزود: پس از کسب وقوع خبر زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان حوالی ونک بلافاصله ستاد بحران در مرکز کنترل و هدایت عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل و با هماهنگی های انجام شده، دستورات لازم برای اعزام دو تیم عملیاتی ارزیاب از نزدیکترین پایگاه استان چهارمحال و بختیاری شهرستان بروجن به منطقه وقوع زلزله صادر شد.

وی با اشاره به اطلاعات اولیه این زمین لرزه تا شعاع ۱۰ کیلومتری آن اظهار داشت: جمعیت کل در این منطقه زلزله زده هزار و ۵۰۵ نفر ( ۸۰۲ مردان و ۷۰۳ زن) با ۴۷۰ خانوار و ۱۲ روستا است.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: اکنون گروه های ارزیاب هلال احمر در حال عزیمت به منطقه وقوع زمین لرزه هستند تا به بررسی خسارات احتمالی این زمین لرزه بپردازند.

درخشان گفت: گزارش نهایی از خسارت یا تلفات احتمالی این زمین لرزه را به محض تکمیل اطلاعات اعلام خواهیم کرد.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز سه شنبه مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان حوالی ده ونک را لرزاند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها