رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514591

جاده چالوس از امروز بسته شد

ساعت24- جانشین پلیس راه از ممنوعیت تردد در محور چالوس محدوده بیلقان تا شهرستانک تا اطلاع بعدی خبر داد.

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین پلیس راه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین _کرج و کرج _تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه سنگین است.

جانشین پلیس راه به بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان مازندران اشاره و تصریح کرد:در محور چالوس علاوه بر بارش پراکنده باران،‌ مه‌گرفتگی در ارتفاعات هم ‌ وجود دارد؛ همچنین مه‌گرفتگی ‌در ارتفاعات ‌محور هراز نیزگزارش شده است.

سرهنگ شرافتی ‌وضعیت‌ تردد در محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه در محور چالوس در هر دو مسیر رفت و برگشت در حدّفاصل بیلقان تا شهرستانک تا اطلاع بعدی ممنوع است.

جانشین پلیس راه تصریح کرد: حدفاصل‌کیلومتر ۰ تا ۵۵ (بیلقان تا شهرستانک)برای انجام عملیات لوله گذاری عرضی در محل های آبگرفتگی از ساعت ۸:۱۰ مورخ ۸ مهرماه تا اطلاع بعدی در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین همچون آزاد راه تهران - شمال، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تردد در حد فاصل شهرستانک تا مرزن آباد روان بوده و در سایر محورهای شمالی نیز تردد عادی و روان خودروها گزارش شده است.

سرهنگ شرافتی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی‌ کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها