رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514641

پیشگویی استیو بنن از انتخابات: آمریکا بر لبه یک جنگ تمام عیار قرار دارد/شکست ترامپ بر سه پایه استوار است

ساعت24-استراتژیت سابق ارشد کاخ سفید گفت که در آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات یک جنگ داخلی در خواهد گرفت.

استیو بنن، استراتژیت سابق ارشد کاخ سفید که با روزنامۀ کوریره دلاسرا مصاحبه کرده،گفت: «ویروس کووید از حزب کمونیست چین به وجود آمده است و دمکرات ها فکر می کردند که باعث پیروزی آنها می شد. لیکن در خلال انتخابات اولیه متوجه شدند که به میزان فراوانی هواداران خود را وحشتزده کرده بودند و ممکن است با شکست مواجه شوند. 69 درصد آنها مایل نیستند به پای صندوق های رأی بروند. لذا به این توطئه فکر کردند تا انتخابات را که بر پایۀ رأی پستی استوار است بربایند.»

به عقیدۀ بنن راهبرد دمکرات ها برای شکست دادن ترامپ به هر قیمتی بر پایۀ سه نکته استوار است:

نخست استفاده از راه های قانونی به منظور قبولاندن رأی گیری پستی. دوم برانگیختن جنبش اعتراضی «جان سیاهپوستان مهم است» و کشاندن مبارزه به خیابان ها و ترساندن ما. سوم متحد شدن با الیگارش های «سیلیکون ولی» همچون فیس بوک، توئیتر، گوگل، یوتیوب و نیز تیک تاک چین و وی چت برای اینکه کسی در روز 3 نوامبر ترامپ را رئیس جمهور اعلام نکند.

بدین ترتیب قادر خواهند بود روی آراء پستی حساب کنند. چنانچه روز 8 دسامبر بایدن از امتیاز کافی برای پیروزی در رأی گیری 14 دسامبر در حوزۀ انتخاباتی برخوردار نباشد، نانسی پلوسی را به انتخاب رئیس جمهور وادار خواهند کرد زمانی که کنگره در روز 6 ژانویه تشکیل جلسه خواهد داد. به عقیدۀ بنن در این مرحله باید مردم را تحریک کرد برای اینکه شخصاً به حوزه ها بروند. آنها از خشونت های خیابانی، تمرد و شبکه های اجتماعی که قدرتمندترین سلاح به شمار می آید، استفاده خواهند کرد تا ما را وادار به پذیرش این موضوع نمایند که روز 20 ژانویه یک گروه نامشروع و غیر منتخب تحت رهبری بایدن سوگند یاد کند.

به عقیدۀ بنن، آمریکا بر لبۀ یک جنگ داخلی واقعی و تمام عیار قرار دارد. در واقع سازمان های چپگرا در آستانۀ انتخابات ریاست جمهوری بسیج می شوند. دو سازمان اصلی که شروع به طراحی این بسیج عمومی نموده اند عبارتند از Indivisible Project و Stand Up America . به نظر می رسد که این نبرد سرسختانه باشد و انتخابات ریاست جمهوری فقط سرآغاز آن باشد. به نظر می رسد که این درگیری پا را از روز 3 نوامبر نیز فراتر نهد.

310

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها