رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517202

خرید 200 اتوبوس از ایران‌خودرو نهایی شد/ وضعیت تهران نگران‌کننده است

ساعت 24-رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قرارداد خرید 200 دستگاه اتوبوس با ایران‌خودرو نهایی شد، گفت:‌ نسبت به توسعه اتوبوس‌ها در پایتخت چندان امیدوار نیستیم ولی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

zwnj;محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه هم‌اندیشی با شهردار و معاونین شهرداری برگزار نشد البته در صحن امروز شورا مباحث مختلفی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: وضعیت تهران و برخی از کلانشهرها به لحاظ کرونا نگران‌کننده است و شرایط کشور کرونا و آلودگی سبب بروز مشکلاتی شده است که لازم بوده فکر اساسی در این زمینه اتخاذ شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ‌قبل از شیوع کرونا زمانی که آلودگی هوا تشدید می‌شد دو روز تهران را تعطیل می‌کردیم و الان علیرغم همه مشکلات معیشتی، کرونا و آلودگی هوا، ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات ویژه‌تری انجام نمی‌دهد و تنها به مردم هشدار داده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نظرمان تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران در شرایط کنونی است،گفت: ‌سران قوا نباید با اختلاف میان یکدیگر سبب ایجاد ناامیدی در کشور شوند.

رئیس شورای شهر تهران درباره جزئیات صحن امروز شورای شهر گفت: ‌لایحه اصلاح ساختار که امروز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت، 10 ماه پیش لایحه آن به شورای شهر ارائه شده بود که هنوز آن زمان کرونا شیوع پیدا نکرده بود و اکنون شهرداری نظرش استرداد لایحه بوده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: فوریت لایحه اصلاح ساختار امروز در صحن شورای شهر رأی نیاورد و اگر این مسأله تصویب می‌شد جزئیات آن مورد بررسی قرار می‌گرفت.

وی تصویب کرد: ‌طرح حمایت از خیرین مسکن‌ساز نیز که به امضاء 12 عضو شورا رسیده بود در صحن شورای شهر کلیات آن رأی نیاورد همچنین لایحه گردشگری در طرح تفصیلی امروز بررسی شد و اقدامات بیشتر در این راستا در جلسات آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر تهران درباره سرانجام خرید اتوبوس‌های جدید برای پایتخت گفت: قرارداد 200 اتوبوس با ایران‌خودرو منعقد و نهایی شده است و پولی در این زمینه نیز پرداخت شد و بازآفرینی تعدادی از اتوبوس‌ها شکل خواهد گرفت ولی آنچه که به طور کلی می‌خواستیم محقق نشد و اکنون خیلی در این زمینه امیدوار نیستیم ولی با این وجود اقدامات لازم و پیگیری‌ها را انجام می‌دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها