رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517630

خرید و فروش خودرو کراس اوور با 400 میلیون

رپورتاژ تبلیغی / در حال حاضر با افزایش سرسام‌آور در قیمت خرید و فروش خودرو مواجه هستیم. اگر شما قصد فروش خودرو خود را دارید، حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید که با توجه به بالا رفتن لحظه‌ای قیمت خودروها برای فروش خودرو از قیمت واقعی آن اطلاع کامل کسب کنید تا در خرید خودرو بعدی با مشکل کمبود نقدینگی مواجه نشوید.

dir="RTL" style="text-align:justify">

ما در این مقاله کوتاه قصد داریم سه خودرو کراس اوور در محدوده قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی را به شما معرفی کنیم، تا اگر قصد خرید و فروش خودرو در میان موارد ذکرشده را دارید اطلاعات جامعی از امکانات و معایب هر یک داشته باشید و بااطلاع و آگاهی اقدام به خرید و فروش خودرو نمایید.

لیفان X60 اتو مات مدل ۹۵

این خودرو در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار توسط شرکت چینی لیفان در نمایشگاه خودرو شانگهای در معرض نمایش همگان قرار گرفت و در سال ۲۰۱۱ نیز تولید گسترده و صادرات آن به کشورهایی چون ایران کلید خورد. این کراس اوور در ایران توسط کرمان خودرو تولید و عرضه می‌شود و از امکانات به‌کاررفته در لیفان x۶۰ اتو مات می‌توان به سیستم صوتی آن همراه با ۶ عدد اسپیکر، اتولایت، دوربین عقب، صفحه نمایشگر لمسی ۶ اینچی، روکش چرمی صندلی‌ها، تهویه مطبوع، سانروف برقی و آینه‌های برقی جلو اشاره کرد.

داشتن چراغ‌های نسبتاً کشیده و شکل چراغ‌های راهنما شباهت زیادی بین لیفان X60 و سانتافه ۲۰۰۸ ایجاد کرده است. این خودرو گنجایش پنج نفر بزرگ‌سال را دارد و سرنشینان در سفرهای طولانی احساس خوشایندی داشته و طراحی صندلی‌ها آن‌ها را خسته نخواهد کرد. درمجموع خودرو ازنظر مشتریان ایرانی خوب ارزیابی‌شده و طرفداران زیادی نیز پیداکرده است.

ام وی ام X33اتومات مدل ۹۴

یکی از خودروهای موفق مونتاژی شرکت مدیران خودرو، اتومبیل ام وی ام X33 است که یک شاسی‌بلند نه‌چندان درشت بلکه کاملاً کوچک است. اگر قصد خریدوفروش این کراس اوور کوچک را دارید بهتر است بدانید این خودرو در سال ۲۰۱۱ از موسسه تست تصادف استرالیا ANCAP2 ستاره را از ۵ ستاره ایمنی کسب کرده است که شاید نمره چندان بالایی ازنظر ایمنی محسوب نشود.

استفاده از گیربکس CVT بر روی این مدل از ام وی ام نیز اثر چندان مثبتی روی مصرف سوخت خودرو و یا بهتر شدن سواری آن نداشته و همچنان مصرف سوخت بالایی دارد. ام وی ام X33 در نمای ظاهری جلوی خودرو چراغ‌های مجهز به دیلایت نصب‌کرده است و شکلی جسورانه را در این خودرو شاهد هستیم. البته از نقاط ضعف خودرو می‌توان به کیفیت پایین متریال و مواد استفاده‌شده در فضای داخلی اتاقک خودرو اشاره کرد. علاوه بر آن صندلی‌ها تا حدودی غیراستاندارد بوده و در سفرهای طولانی آزاردهنده و ناخوشایند ظاهر می‌شوند. از دیگر مسائل قابل‌ذکر این کراس اوور کیفیت پایین قطعات خودرو و استهلاک بالای آن و همچنین نفوذ صدا به داخل کابین است که علت آن نیز نبود عایق‌کاری درست و صحیح در خودرو می‌باشد.

اما در کنار این معایب قیمت خودرو نسبت به رقبایش در این رنج قیمتی مناسب می‌باشد و داشتن گیربکس پیشرفته و ظاهر زیبا و موردقبول هم باید در نکات مثبت این خودرو در نظر گرفت. اگر قصد خریدوفروش این کراس اوور کوچک را دارید بهتر است از برخی خصوصیات آن تا حدودی آگاهی داشته باشید. قدرت ۱۳۹ اسب بخاری موتور و حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت، سیستم تهویه خودکار، قفل ضد سرقت ایموبلایزر، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سیستم فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم صندلی راننده در چهار جهت و صندلی سرنشین جلو در دو جهت، شیشه‌های برقی مه شکن جلو و عقب، سانروف، کروز کنترل، روکش چرمی صندلی‌ها و حس‌گر پارک بخشی از امکانات و مشخصات فنی و رفاهی این شاسی‌بلند است.

هاوال M4 مدل ۹۷

گریت وال هاوال M4 یک کراس چینی است که توسط شرکت دیار خودرو در ایران به فروش می‌رسد. این خودرو توانسته ۴ ستاره ایمنی را از موسسه چینی ارزیابی ایمنی چاینا انکپ دریافت کنند. البته سه ستاره ایمنی نیز از موسسه دریافت نموده است و از امکانات ایمنی مانند کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، سنسور دنده‌عقب، دوربین عقب، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشینان جلو برخوردار است.

از دیگر مشخصات مثبت این گریت هاوال مصرف سوخت مناسب و بهینه نسبت به این کراس اوور، گیربکس هماهنگ با پیشگامانه پیشرانه و امکانات رفاهی مناسبی مانند شیشه‌های بالابر برقی، صفحه‌نمایش ۷ اینچی، کامپیوتر سفری و... است. البته به علت فضای بار کوچکی که دارد چندان مناسب سفر و خانواده نیست. لوازم‌یدکی خودرو نیز تا حدودی کمیاب هستند و خدمات پس از فروش ضعیفی برای این خودرو دیده می‌شود. حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ۱۱.۲ثانیه‌ای را دارد و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۲ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف پایین و مقرون به صرفه نسبت به این کراس آور محسوب می‌شود.

در پایان همراه مکانیک به شما توصیه می‌کند که اگر قصد خرید و فروش خودرو در محدوده قیمت 400 میلیون تومانی دارید، حتماً اطلاعات دقیق و جامعی از خودروی موردنظر کسب کنید و سپس اقدام به خرید و فروش خودرو نمایید. همچنین همراه مکانیک به‌عنوان دارنده اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده می‌تواند در مشاوره انتخاب خودرو به شما کمک کند. جهت کسب آگاهی بیشتر از طرح‌های مختلف این شرکت مثل فروش خودرو فقط با 1 تماس و کاملا بدون هزینه یا خرید خودرو کارشناسی شده با ضمانت به سایت رسمی این شرکت به آدرس خرید و فروش خودرو hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها