رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518370

قدردانی جشنواره اسپانیایی از «بوق ممتد» ایرانی

ساعت 24-جشنواره‌ اسپانیایی از فیلم کوتاه «بوق ممتد» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی قصیده گلمکانی قدردانی کرد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، جشنواره Cine Invisible اسپانیا که بیشتر فیلم‌هایی با موضوع‌های اجتماعی، حقوق بشر و برابری جنسیتی نمایش می‌دهد، از فیلم کوتاه «بوق ممتد» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی قصیده گلمکانی قدردانی کرد.

در این دوره از جشنواره، ۲۵ فیلم در بخش «برابری جنسیتی» پذیرفته شدند که مجموعاً سه فیلم از ایران در این بخش از جشنواره حضور داشتند و درنهایت «بوق ممتد» تنها فیلم ایرانی است که از آن تقدیر شد.

فیلم «بوق ممتد» با بازی شیوا ابراهیمی درباره زنی امروزی و باهوش است که برای امری ساده چون یافتن جای پارک ماشینش در تهران، به مشکلات مختلفی برمی‌خورد و در نهایت راه‌حلی نامتعارف پیدا کند.

عوامل اصلی فیلم «بوق ممتد» عبارتند از بازیگران: شیوا ابراهیمی، داریوش اشرفی، علیرضا ثانی‌فر، شاهین شجری‌کهن، محمود کاشانی، مهرداد همراهی، میلاد یاری، اکبر یزدی، تدوین: عماد خدابخش، مدیر فیلمبرداری: مرتضی سبحانی، موسیقی: مهدی ساکی (گروه کماکان)، صدابردار: محمد کیان‌ارثی، صداگذار: یونس اسکندری، طراح گریم: محمود دهقانی، عکاس: محمدرضا مسعودی، منشی‌صحنه: ندا قائدی، دستیار کارگردان: نگار جنیدی، طراح صحنه و لباس: قصیده گلمکانی، مشاور هنری: ملک‌جهان خزاعی.

دوازدهمین جشنواره جهانی فیلم Cine Invisible از ۱۵ تا ۲۲ اکتبر برابر با ۲۴ مهر تا ۱ آبان ماه در بیلبائوی اسپانیا برگزار شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها