رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 519247

در مدتی کوتاه زبانی که می خواهید را بیاموزید

رپورتاژ تبلیغی / اگر در حال تلاش برای یادگیری یک زبان جدید هستید، نفس عمیق بکشید و آرام باشید، شما تنها نیستید. افراد زیادی مانند شما هستند که برای یادگیری یک زبان جدید روزها و ساعت ها در تلاش هستند اما این همه تلاش چه نتیجه ای می دهد؟!؟

dir="RTL" style="text-align:justify">احتمالا با ناامیدی به این سوال این طور پاسخ می دهید که نتیجه آن طور که فکرش را می کردید نبوده است!!! زمان زیادی را صرف رفتن به کلاس های زبان کردید؛ کلاس هایی با عناوین عجیب و غریب، کلاس تکنیک های مکالمه، کلاس یادگیری گرامر در 10 روز، کلاس 10000 واژه در یک روز و .... . اما هیچ یک از این ها نتوانستند به شما کمک کنند که به زبان مورد علاقه تان مسلط شوید، می دانید چرا؟ پاسخش تنها سه کلمه است؛ روش آموزش نادرست.

بگذارید با یک مثال بیشتر توضیح دهیم. فرض کنید زبان آموز انگلیسی هستید؛ زبانی که در نظر بسیاری از افراد ساده است. اما آیا برای همه این طور است؟ مسلما خیر. همه افراد نمی توانند یک روش آموزش زبان انگلیسی را پیش بگیرند و در آن موفق باشند. به عنوان مثال ممکن است شما جزو افرادی باشید که برای تقویت مکالمه تان به گوش کردن بیشتر مکالمات به زبان انگلیسی نیاز دارید درصورتی که یکی از دوستان تان با نوشتن می تواند واژگان و نکات گرامری را به خاطر بسپارد و در نتیجه مکالمه بهتری خواهد داشت.

به طور کلی شما به عنوان یک زبان آموز باید در راهی قدم بگذارید که علاوه براین که در زمانی کوتاه تر زبان مورد نظرتان را فرابگیرید، به خوبی بر آن مسلط شوید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با یک روش نوین و کاربردی آموزش زبان آشنا شوید، روشی که به شما در خانه کمک می کند تا به یک انگلیسی زبان، آلمانی زبان یا ... تبدیل شوید.

سنتی یا جدید؛ شما کدام روش آموزش را انتخاب می کنید؟

همیشه بین آموزش سنتی و آنلاین تفاوت های بسیاری وجود داشته، حال تفاوتی ندارد، آموزش زبان خارجی مثل انگلیسی باشد یا آموزش دروس مدرسه و دانشگاه. در هر حال این آموزش آنلاین است که از هر لحاظ نسبت به آموزش سنتی، پیشی می گیرد. فراموش نکنید که یادگیری زبان یک رویه ی پیچیده و قدیمی است که نیاز به یک تلاش جامع دارد. در سال 1970 یعنی دقیقا از زمان پژوهش در زمینه زبان شناسی، این طور استدلال شده است که یک زبان آموز، با مشکلاتی مواجه است که به شدت با وضعیت احساسی او ارتباط دارد و این ممکن است مانع فرآیند یادگیری باشد. این مشکلات می تواند، اعتماد به نفس پایین، بی نظمی در یادگیری، عدم داشتن انگیزه و مواردی از قبیل باشد. حال فرض کنید روش یادگیری نیز سنتی باشد و متعلق به 100 سال پیش، همراه با این مشکلات؛ مسلما نتیجه آن چیزی نیست که انتظارش را داشته و دارید.

این که صبور بودن، ثابت قدم بودن در تمرین و تکرار زبان خارجی و از دست ندادن انگیزه جزو ارکان مهم و اصلی فرایند یادگیری هستند، بر هیچ کس پوشیده نیست. اما نباید از این موضوع غافل شد که گاهی اوقات مسیر یادگیری فرد نیز ممکن است اشتباه باشد. شاید اشتباهاتی را مرتکب می شوید که روند یادگیری تان را کند می کنند. متاسفانه افراد بسیاری هستند که وقت خود را در کلاس های مختلف زبان می گذرانند. حتی بسیار دیده شده که برای ثبت نام و شرکت در این کلاس ها، مبالغ گزافی پرداخت کردند؛ اما متاسفانه کارها آن طور که می خواستند پیش نرفته و چیزی بر دانش سابق زبان شان اضافه نشده. این یعنی راهی که در آن قدم گذاشتند اشتباه است. متاسفانه نتیجه ی یادگیری زبان با روش های سنتی چیزی شبیه به همین است که گفتیم. به یاد داشته باشید که هر فرد برای یادگیری زبان خارجی به یک همراه همیشگی نیاز دارد. چیزی که در یادگیری به روش جدید و آنلاین پیدا می شود.

آموزش آنلاین به خوبی توانسته به کمک تکنولوژی توانسته حد زیادی به روند آموزش زبان های خارجی کمک کند. اگر واقعا طرفدار یادگیری یک زبان خارجی جدید هستید و می خواهید بدون معطلی آن را بیاموزید، وب سایت من و زبان راهیست آسان پیش پای شما

هیچ وقت برای فراگیری زبان دیر نیست

"دیگر مشکلی به نام زمان ندارید." این جمله را از همین امروز به خاطر بسپارید. همان طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم بسیاری از افراد ماه ها یا سال ها تلاش می کنند تا بتوانند به زبان مورد علاقه شان مسلط شوند اما در پایان نه تنها به طور کامل به هدف خود نرسیده اند بلکه خود را ناامیدتر از روزهای قبل می بینند. حتی بسیار هم به دلایلی مثل نداشتن وقت کافی و مشغله زیاد مجبور می شوند که آرزوی شان یعنی یادگیری یک زبان جدید را کنار گذاشته و به قول معروف قیدش را بزنند. اما من و زبان این مشکل را برای همیشه حل کرده است.

اگر در یادگیری زبان خارجی جدید مصمم هستید و دوست دارید به جز زبان فارسی، زبان پرکاربرد دیگری مثل انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ... را بیاموزید، اما سردرگم هستید و نمی دانید که از کجا شروع کنید؟ به کدام موسسه زبان اعتماد کنید و هزینه و وقت خود را صرف آن کنید؟ نگران نباشید، وب سایت من و زبان در دسترس شماست. احتمالا اطراف تان افراد زیادی را دیده باشید که حتی با رفتن به کلاس های آموزشی مختلف و گران قیمت، هنوز هم نمی توانند در یک مکالمه ی ساده زبان مورد نظرشان شرکت کنند.

شاید این خود عاملی باشد که امیدتان را از دست بدهید و با خود بگویید که "احتمالا من هم نمی توانم در این راه موفق شوم." اما کارشناسان من و زبان با طراحی هوشمندانه یک وب سایت آموزش زبان، این شرایط را برای شما فراهم کردند تا بتوانید به صورت آنلاین به یادگیری زبان انگلیسی یا 5 زبان دیگر یعنی آلمانی، فرانسوی، ترکیه ای، چینی یا ایتالیایی بپردازید. در حقیقت این شرایط نیز به گونه است که انگیزه شما را برای قرارگیری در این مسیر، بیشتر می کند.

وب سایت من و زبان با طراحی خاص خود به تقویت مهارت های چندگانه، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات شما در یکی از زبان هایی که گفته شد، کمک می کند. شما می توانید در هر جا و در هر زمان با ورود به پنل کاربری خود به یادگیری و تمرین زبان مورد علاقه خود مشغول شوید. بخاطر داشته باشید که مهم ترین بخش هر آموزش، تمرین و تکرار است. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها