رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 521145

قیمت الکترود و اسپیسر در شهر مفتول

رپورتاژ تبلیغی / به طور عموم و جامع الکترود یا سیم جوش در جوشکاری عبارت است از ماده ای رسانا که از یک طرف به قسمت فلزی و از قسمت دیگر به قسمت غیر فلزی متصل می گردد. در واقع الکترود یا سیم جوش، سیمی است که برای جوشکاری و اتصال دو قطعه فلزی از آن استفاده می شود و کار اصلی الکترود برقراری ارتباط بین دو شی رسانا و نارسانا است. این محصول شامل مفتول و لایه ای از ماده ای به نام فلاکس است که مفتول الکترود را می پوشاند. وجود این ماده باعث پایداری قوس الکتریکی، به وجود آمدن گاز نگه دارنده و ایجاد سربار و همچنین افزایش زمان خنک سازی می شود.

div>

الکترود

روکش های الکترود جوشکاری دارای استفاده های متنوعی بوده و کاربرد های مختلفی را در این باره دارا هستند. رایج ترین نقش این روکش ها؛ نقش الکتریکی ، فیزیکی و نقش متالوژیکی می باشد. به گونه ای که در نقش الکتریکی الکترود ها نقش ایجاد ثبات و پایداری در قوس را ایفا می کنند. علاوه بر این هدایت الکتریسیته در قوس از نقش های الکتریکی دیگر در الکترود های جوشکاری است.

در نقش فیزیکی انجام عملیاتی نظیر میزان ویسکوزیته ی روپوش، کشش سطحی در روپوش، برقراری ضخامت کافی سرباره و سرعت انجماد بالای سرباره جزو اهداف فیزیکی استفاده از الکترود هاست. این اهداف در جوشکاری و استفاده از الکترود بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

و در نهایت در نقش متالوژیکی، اولین نقش در این قسمت، حفاظت از قوس و مذاب می باشد. از طرفی آلیاژ سازی، افزایش راندمان و نرخ رسوب، اکسیژن زدایی و مواردی نظیر کاهش سرعت سرد شدن در قسمت نقش متالوژکی یک روکش الکترود قرار می گیرد.

معمولا نام الکترود ها با یک سری اعداد و حروف انگلیسی نوشته می شود. به طور مثال الکترود E60 10: حرف انگلیسی E در این قسمت نشان دهنده ی جریان برق است هنگامی که این حرف در ابتدای نام الکترود قرار می گیرد یعنی الکترود مورد نظر برای جوشکاری برق می باشد چرا که بعضی از این الکترود ها معمولا پوشش دار بوده و قالب استفاده ی آن ها در جوشکاری با اکسی توسین می باشند که با حروف و اعداد دیگر قابل رویت هستند. عدد 60 در کنار حرف کشش گرده جوش بر حسب پاوند بر اینچ مربع، عدد 1 بیانگر حالا متخلف جوشکاری و عدد 0 نوع جریان را نشان می دهد. این خلاصه ای از حروف و اعداد مشخص شده در الکترود ها است.

الکترود های محصولاتی هستند که در انواع مختلفی وجود دارند. انواع الکترود ها در با شاخصه های مختلفی دسته بندی می شوند. به عنوان مثال از لحاظ پوشش الکترود ها در انواع قلیایی، رتیلی و رتیلی با پودر آهن می باشند.

انواع الکترود

انواع الکترود ها بر اساس ساخت شامل الکترود های کم هیدروژن، چسبان، انجماد سریع و انجماد پرشده می باشند.

الکترود های کم هیدروژن در فولاد های پر کربن استفاده می شوند زیرا فلاکس به کار رفته در این نوع الکترود ها از هیدروژن کمی برخوردار است.

الکترود های چسبان پوشش سنگینی بر روی آن ها قرار گرفته است و رسوب گذاری سریعی را به همراه دارند.

الکترود های انجماد سریع شامل ایجاد قوس قوی و ایجاد سرباره کم می شود که از آن می توان در محیط های مختلف استفاده کرد.

شما باید با توجه به نیاز خود بهترین و با کیفیت ترین برند الکترود را انتخاب نمایید. اگر در مورد قیمت الکترود آگاهی ندارید، باید گفت قیمت این محصول بر اساس نوع و برند آن متفاوت است. برند های الکترود شامل برند آما و میکا می باشد که دو نوع از پر فروش ترین برند های الکترود می باشند.

شما می توانید برای استعلام قیمت به روز شده الکترود به سایت شهر مفتول مراجعه کنید و لیست قیمت الکترود در برندهای مختلف و سایز های مختلف مشاهده نمایید. شهر مفتول عرضه کننده با کیفیت ترین و بهترین سیم جوش های موجود در بازار است که انواع الکترود با قیمت مناسب به مشتری عرضه می کند.

این ویژگی های مثبت مجموعه شهر مفتول سبب شده این شرکت به یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه فروش محصولات مفتولی و انواع مصالح ساختمانی مانند اسپیسر ، پشم شیشه و یونولیت شده است. که هر کدام از این محصولات را با قیمت های مناسب و در عین حال با بالا ترین کیفیت تولید و عرضه می کند. به عنوان مثال قیمت یونولیت که در بازار بسیار بالا می باشد شما می توانید در شهر مفتول با قیمتی کمتر این محصول را خریداری نمایید.

قیمت الکترود

برای خرید از شهر مفتول به خصوص خرید الکترود جوشکاری باید در وهله اول به کاربرد مورد نظر و کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید. سپس سایز مورد نظر خود را از بین بهترین برند ها انتخاب نمایید. به عنوان مثال فروش الکترود به صورت کیلویی و بسته ای انجام می گیرد و قیمت آن نیز به صورت کیلویی محاسبه می شود. پس برای خرید این محصول باید وزن آن را مد نظر قرار دهید.

جهت خرید از شهر مفتول و همزمان شما می توانید با تماس به شماره 54473_021 از مشاوره رایگان این مجموعه نیز بهره مند شوید و قبل از خرید محصول مورد نظر خود، اطلاعات مفیدی را کسب کنید تا بتوانید با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها