رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523004

بی استفاده ماندن 60 درصداز ظرفیت 85 هزار واحد تولیدی

ساعت 24 - سیدمحسن دهنوی، نماینده تهران با دادن این خبر که 53 درصد از ظرفیت 85 هزار واحد تولیدی کشور تعطیل شده اند به بیکاری بیش از 4 میلیون جوان متخصص و تحصیلکرده،نیز اشاره کرد.

تعطیل
dir="RTL">با توجه ه اعداد ارایه شده از سوی این نماینده مجلس بیش از 60 درصد ظرفیت واحدهای صنعتی بلا استفاده اند. اوگفت راهکار حل معضل اشتغال و جهش تولید را توجه به ظرفیتهای اقتصاد دانش بنیان در کشور است. وی این سخنان را در حضور رییس قوه قضاییه که با اعضای کمیسون صنایع ومعادن دیدار می کرد بر زبان آورد.

به گزارش مهر پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، عزت‌الله اکبری، رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بیان دیدگاهها، مطالبات و راهکارهای خود برای بهبود وضعیت صنعت و معدن کشور پرداختند که «تشکیل دادگاههای تخصصی صنعت»، «رسیدگی به تخلفات مافیای صنعت خودرو و ترکیب سهامداران دو شرکت بزرگ خودروساز کشور»، «اصلاح قانون نحوه مشارکت بانکها در بخش تولید» و «تداوم برخورد با تخلفات در واگذاریها» و «شکل گیری دولت الکترونیک و یکپارچگی اطلاعات برای نتیجهبخشی مبارزه با فساد اقتصادی و قاچاق» از مهم‌ترین محورهای سخنان آنها بود.

تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد و حمایت از تولیدکنندگان و احیای کارخانهها و واحدهای تولیدی تقدیر کردند و

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها