رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523219

اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید در آمریکا با اتمام تعطیلات

ساعت24-مقامات آمریکایی با اتمام تعطیلات شکرگزاری، اعمال محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل شیوع کروناویروس در نظر گرفته‌اند.

روز دوشنبه و با اتمام تعطیلات شکرگزاری مردم آمریکا با اقدامات جدی جدیدی به منظور مهار کروناویروس در سراسر این کشور روبرو شدند چرا که مقامات ایالات متحده به دلیل برگزاری این تعطیلات و دورهمی‌های خانوادگی، تشدید شیوع بیماری کووید-۱۹ را محتمل می‌دانند.

در لس آنجلس ۱۰ میلیون نفر از ساکنان این شهر خانه نشین شده و در سانتاکلارا نیز مقامات محلی از ممنوعیت فعالیت دبیرستان‌ها، کالج‌ها و انجام ورزش های حرفه ای خبر دادند و به مسافرانی که مسافت طولانی را سفر کرده باشند دستور داده شده خود را قرنطینه کنند.

در هاوایی نیز مسافرانی که تست کووید-۱۹ آنان منفی نباشد باید به مدت ۱۴ روز در قرنطینه بمانند و حتی مسافرانی که تست کروناویروس آنان مشکلی نداشته ممکن است به محض ورود و به طور تصادفی مجدد تحت آزمایش قرار گیرند.

یکی از مقامات سلامت در سانتاکلارا گفت: سرعت گسترش کروناویروس در این شهر همچون قطار سریع السیر است و پیش بینی می‌شود اگر هم اکنون با تمام توان جمعی، شیوع کرونا را کنترل نکنیم تا هفته سوم دسامبر از مسیر مهار بیماری منحرف می‌شویم.

به گزارش ژاپن تودی، کارشناسان بهداشت از مردم آمریکا درخواست کردند که در تعطیلات شکرگزاری از خانه خارج نشوند و با افرادی که با آنان زندگی نمی کنند در دورهمی‌ها شرکت نکنند. با این وجود تقریبا ۱.۲ میلیون نفر روز یکشنبه از گیت‌های فرودگاه‌های ایالات متحده عبور کرده‌اند. این بیشترین رقم مسافرت‌ها از زمان شیوع همه گیری در ماه مارس بوده و همچنین برخی از مردم سفر زمینی را برای بودن در کنار خانواده و دوستان خود انتخاب کرده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها