رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530004

نقش قهرمان شنای المپیک در تسخیر کاخ سفید!

ساعت 24-قهرمان سابق شنا و دارنده دو مدال طلای المپیک در میان معترضان کاخ کنگره آمریکا شناسایی شد.

کلیت کلر، قهرمان سابق شنا که دو مدال طلای المپیک را در شنای امدادی و در تیم مایکل فلپس به دست آورده است، در میان جمعیتی حضور داشت که کاخ کنگره آمریکا را تصرف کردند. هم‌تیمی‌ها و مربیان سابقش او را در میان اعتراضات خشونت‌آمیز شناسایی کرده‌اند.

در ویدئویی که خبرگزاری محافظه‌کار Townhall منتشر کرده، کلر با 198 سانتیمتر قد در میان جمعیتی که دارند افسران پلیس را هل می‌دهند کاملاً مشخص است.

چندین هم‌تیمی و مربی سابق او گفته‌اند کلر را به‌دلیل جثه تنومندش شناسایی کرده‌اند، او همچنین لباس تیم المپیک آمریکا را به تن داشته که کلمه USA در پشت آن چاپ شده است.

او یک نقاب سبز به‌صورت داشت و این می‌توانست مانع از تشخیص هویت او شود، اما این نقاب به اطراف گردن او رسیده به همین دلیل چهره او کاملاً مشخص شده است.

سایت SwimSwam که در زمینه اخبار شنا فعالیت می‌کند، اولین‌بار خبر حضور کلر در آشوب کاخ کنگره آمریکا را منتشر کرد. این ویدئو از هفته گذشته بارها در میان شناگران منتشر شده است و چندین نفر گفته‌اند هویت او را به مقامات اطلاع داده‌اند.

تلاش‌ها برای برقراری تماس با کلر ناموفق بوده است.

چند نفر از افرادی که کلر را شناسایی کردند گفتند غافلگیر شده‌اند که او در واشنگتن حضور داشته است. حساب‌های او در شبکه‌های اجتماعی پاک شده است، اما او پیش از پاک شدن‌شان پیام‌های متعددی در حمایت از ترامپ منتشر می‌کرد.

هیچ ویدئویی از اعمال خشونت به دست کلر منتشر نشده است، اما صرف حضور او در کاخ کنگره، در صورتی که به تأیید مقامات برسد باعث خواهد شد پرونده قضایی برایش تشکیل شود. افراد متعددی که وارد کاخ کنگره شده‌اند حالا با اتهاماتی مانند ورود غیرمجاز و رفتار آشوبگرانه روربو هستند. برخی از آنها هم اتهام سرقت اموال دولتی و خشونت با مواد محترقه را دارند.

کلر 38ساله در سه المپیک با تیم شنای آمریکا حضور داشت و در هر سه دور مدال کسب کرد. او با تیم شنای امدادی 4 در 200متر آمریکا، مدال طلای المپیک آتن 2004 و المپیک پکن 2008 را کسب کرده و در المپیک سیدنی 2000 هم مدال نقره را به دست آورده بود.

ک

کلر در سال‌های اخیر به‌عنوان مشاور املاک در کولورادو اسپرینگز فعالیت می‌کرد. آژانس او با نام هاف اند لی تأیید کرده هنگامی که سایت SwimSwam با آنها تماس گرفته، او مشاور این آژانس بوده است، اما آنها بعد از آن اطلاعات کلر و تقریباً تمامی ارجاعاتی که به او شده بود را از سایت خود برداشتند.

در پروفایل کلر در سایت این آژانس، زندگینامه او نوشته شده و اشاره شده به اینکه او سه سال سابقه کار در حوزه املاک دارد. همچنین نوشته شده بود دوران ورزشی او باعث شده فردی فوق‌العاده باانگیزه باشد.

هنگامی که درباره اوضاع فعلی او با این آژانس تماس گرفته شد، یک نفر گفت: «ما نمی‌توانیم در حال حاضر اطلاعاتی بدهیم.» تلفن همراه کلر هم در دسترس نبوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها