رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530025

حساب کاربری ترامپ در «اسنپ‌ چت» هم مسدود شد

ساعت24-شرکت پیام‌رسان «اسنپ چت» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی اقدامات تحریک‌آمیز اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، حساب کاربری وی را برای همیشه مسدود کرده است.

یکی از سخنگویان شرکت پیام‌رسان «اسنپ چت» در بیانیه‌ای به پایگاه تحلیلی «پولتیکو» اعلام کرد که حساب کاربری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) به طور کامل از این برنامه حذف شده است.

طبق این گزارش، این سخنگو در این خصوص گفت: «به نفع امنیت عمومی و بر اساس تلاش وی (ترامپ) برای انتشار اطلاعات نادرست، نفرت‌پراکنی و تحریک به خشونت که نقض آشکار دستور‌العمل‌های ما است، ما تصمیم گرفتیم که به طور دائم حساب کاربری وی را مسدود کنیم».

هفته گذشته در پی شورش‌های طرفداران ترامپ در کنگره آمریکا که به مرگ دست‌کم پنج نفر منجر شد، شرکت پیام رسان اسنپ‌چت همچون دیگر شبکه‌های اجتماعی توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام و ....حساب کاربری ترامپ را به حالت تعلیق درآورده بود که روز گذشته با این بیانیه به حضور رئیس‌جمهور آمریکا در این برنامه پیام رسان پایان داد.

روز گذشته (چهارشنبه) کانال یوتیوب در بیانیه‌ای اعلام کرد که محتویات جدید کانال تأیید شده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را حذف کرده و ترامپ را به مدت دست‌کم هفت روز و تا روز تحلیف رئیس‌جمهور جدید آمریکا از بارگذاری هرگونه ویدئو جدید در یوتیوب محروم می‌کند.

در پی حمله طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا به کنگره، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های توئیتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، ردیت، توئیچ، شاپی‌فای، اسنپ چت، تیک‌تاک، دیسکورد و پینترست به این بهانه که ترامپ هواداران خود را به ایجاد خشونت دعوت کرده، حساب‌های کاربری او را محدود یا مسدود کرده‌اند.

پیشتر گوگل، برنامه «پارلر» را که بسیاری از طرفداران ترامپ از آن استفاده می‌کنند، در «پلی استور» مسدود کرده و اپل نیز گفته این برنامه را در صورتی که محتوا‌های خود را کنترل نکند از «اپ استور» (فروشگاه اَپل) حذف خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها