رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530027

حقایق عجیب از جنگلی برای خودکشی افراد!

ساعت24-جنگل اوکیگاهارا در ژاپن با نام جنگل خودکشی شناخته می شود چرا که افراد زیادی برای خودکشی این محل را انتخاب می کنند

خبر
این مکان که در سطح بین المللی معروف است، جنگل «اوکیگاهارا» است اما اغلب با نام «جنگل خودکشی» شناخته میشود، این جنگل واقعاً یکی از مرموزترین مکان‌های کره زمین است. همانطور که از نامش پیداست، به دلیل تعداد زیادی از مردم که در آنجا به زندگی خود پایان داده‌اند به این نام معروف شده‌ است.

میگویند هر ساله حدود ۱۰۰ جسد از جنگل «اوکیگاهارا» پیدا می‌شود. با این حال، بسیاری از اجساد دیگر از سال‌های دور در آنجا آویزان مانده و منظره‌های وحشتناکی را شکل داده‌اند؛ بنابراین، گروه‌های ویژه‌ای مشغول پاکسازی جنگل و جستجوی مردگان یا افرادی هستند که امکان زنده ماندنشان وجود دارد. تیم جستجو در صورت یافتن جسد، بلافاصله مسئولان را مطلع می‌کنند. یکی از اعضای گروه - غالباً عضو مسن‌تر - معمولاً در صحنه می‌ماند تا اطمینان حاصل کند که دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

تیم‌های نجات در جستجوی آنها که هنوز نمرده‌اند

اگر آن‌ها با کسی زنده روبرو شوند که هنوز در فکر خودکشی باشد، او را به «خانه‌های امن» نزدیک جنگل منتقل می‌کنند. هنگامی که به آنجا رسید، تشویق می‌شود که کمک لازم را بپذیرد تا او را از وضعیت تاریکی که در آن قرار دارد بیرون بکشند. علاوه بر این، تیم‌های نجات و جستجو اغلب با گردشگران کنجکاو، روبرو میشوند و با آن‌ها به تعامل می پردازند. با این حال، نمی‌توانیم از این اعداد کاملاً مطمئن باشیم، زیرا مقامات ژاپنی دیگر آن‌ها را اعلام نمی‌کنند.

گذشته سیاه جنگل، پیرهایی که برای مردن در جنگل رها میشدند

موج خودکشی در جنگل از قرن بیستم آغاز شد. برخی بر این باورند که این تکه از زمین شر کامل است، قبل از قرن بیستم هم گذشته سیاه و تاریکی داشته است. بسیاری از خانواده‌ها در قرن بیستم، افراد کهنسال خانواده را در این جنگل رها میکردند تا بنا به ادعایشان در آرامش و با احترام بمیرند.

تغییرات ژئومغناطیسی و افزایش تعداد خودکشی‌ها

در سال‌های اخیر، برخی از محققان اظهار داشته‌اند که انحرافات ژئومغناطیسی ممکن است چنین افکار مالیخولیایی را در افراد تحریک کند، تا دست به به خودکشی بزنند. برخی از محققان معتقدند که هاله‌های ژئومغناطیسی ناهنجار وجود دارد که در زیر زمین و در آنجا جنگل اتفاق می‌افتد. اغتشاشات ژئومغناطیسی متغیر، ممکن است برای ما روشن کند که چرا میزان خودکشی در دهه های گذشته در این جنگل افزایش یافته است. تیمی که این جستجو را انجام داد، همچنین به بررسی سوابق دیگری از فعالیت ژئومغناطیسی طی چندین سال در چندین کشور پرداخت و دریافت که تغییرات ژئومغناطیسی اغلب منجر به افزایش خودکشی‌ها در مناطق مختلف جهان می‌شود. شاید یک نتیجه گیری جالب توجه این باشد که این اختلالات ژئومغناطیسی بیش از زنان بر مردان تأثیر می‌گذارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها