رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530178

ساعی از کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک حذف میشود؟

ساعت 24-قهرمان سابق المپیک به خاطر درگیری با دبیر سازمان لیگ تکواندو مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

پنجشنبه هفته گذشته بود که در جریان لیگ برتر تکواندو،هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ تکواندو درگیری پیدا کرد و سیلی به صورت او زد. در ادامه و زمانی که ساعی به بیرون سالن هدایت می‌شد برخورد نامناسبی هم با یکی از خبرنگاران داشت.

در این یکی دو روز اخیر به زوایای مختلف این اتفاق پرداخته شده است. واقعیت این است که ساعی به لحاظ افتخارات ورزشی جایگاه مهمی در ورزش کشور دارد؛ اما برخی از رفتارهای او در چند سال اخیر به این جایگاه لطمه زده است. ساعی در زمانی که کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو شده بود موضع‌گیری‌های عجیبی در خصوص پولادگر و همینطور روند انتخابات فدراسیون انجام داد.

حتی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک هم این رفتارهای حاشیه‌ساز او ادامه پیدا کرد؛ اما با این وجود کمیته ملی المپیک مانعی برای حضور او در این کمیسیون ایجاد نکرد. در حال حاضر و با توجه به اتفاقات و حاشیه‌های اخیری که پیرامون ساعی شکل گرفته شاید حذف او از کمیسیون ورزشکاران بتواند تلنگری به این تکواندوکار سابق باشد.

ورزش کشور به خودی خود با مشکلات و حواشی زیادی روبرو است و نمی‌شود یک ورزشکار سابق نتها با تکیه بر افتخارات گذشته خود حاشیه‌هایی ایجاد کند که هر کدام از آنها می‌تواند تبعات دیگری هم داشته باشد. کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک متشکل از ورزشکارانی است که همگی دوران قهرمانی پرباری داشتند و اتفاقی که برای ساعی رخ داد قطعا در شأن و جایگاه آنها هم تاثیرگذار خواهد بود؛ بنابراین انتظار می‌رود آنها تصمیمی بگیرند که هم باعث شود چنین حواشی دیگر تکرار نشود و هم اینکه دیگر هیچ کدام از قهرمانان سابق ورزش به خود اجازه چنین رفتاری ندهند. این تصمیم می‌تواند حذف ساعی از این کمیسیون باشد.

انتظاری که از سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک هم می‌رود این است که به این موضوع ورود کند. اگر چنین اتفاقی در کشورهای دیگر رخ می‌داد مسئولان ورزش آن کشور موضع گیری‌های تندی انجام می‌دادند و حتی تصمیماتی اتخاذ می‌کردند که دیگر این اتفاقات رخ ندهد. حال باید دید صالحی امیری چه واکنشی در این خصوص خواهد داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها