رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530198

پارک لاله چرا تعطیل شد؟

ساعت24- شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به اینکه بر اساس طرح کاهش مصرف برق، خاموشی هایی در برخی پارک ها از جمله پارک لاله رخ داد، گفت: با توجه به احتمال افزایش جرم در فضاهای تاریک از ورود شبانه به پارک ممانعت شده است.

تورج فرهادی، شهردار منطقه ۶ تهران درباره چرایی تعطیلی پارک لاله و گلایه شهروندان در این زمینه اظهارداشت: به دنبال طرح کاهش مصرف برق و تصمیم بر قطعی نوبتی برق در برخی استان های کشور، خاموشی هایی در تهران و برخی پارک ها از جمله پارک لاله رخ داد.

وی افزود:در نشستی که با حضور نمایندگان وزارت نیرو و شرکت برق منطقه فردوسی برگزار شد، با توجه مساحت و وسعت پارک لاله، شرکت برق تصمیم گرفت جهت جلوگیری از مشکلات و بزه های احتمالی قسمت‌های ضروری پارک روشن و سایر قسمت های پارک را خاموش کند.

شهردار منطقه ۶ تهران خاطرنشان کرد: بر همین اساس شهرداری منطقه تصمیم گرفت با توجه به احتمال افزایش جرم در فضاهای تاریک و بی دفاع شهری و تامین آب سرویس های بهداشتی و دستگاه های تهویه به وسیله پمپ های برقی برای پیشگیری از مشکلات بیشتر و حفظ امنیت همشهریان با نصب نوار خطر و تابلو های هشدار از ورود شبانه به پارک ممانعت کند.

تعطیلی بوستان لاله در منطقه ۶ تهران از روز گذشته با واکنش های زیادی از سوی شهروندان به ویژه در فضای مجازی همراه بوده و تهرانی ها خواستار بازگشایی این بوستان در طی روز و شب هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها